استانداری ایلام

استاندار ایلام

باید به سمت کتابخانه های دیجیتال حرکت کنیم/در فعالیت نهاد کتابخانه های عمومی استان تحرک ایجاد شده است

باید به سمت کتابخانه های دیجیتال حرکت کنیم/در فعالیت نهاد کتابخانه های عمومی استان تحرک ایجاد شده است

 تقدیر دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از استاندار ایلام

استاندارایلام:
⭕️ باید به سمت کتابخانه های دیجیتال حرکت کنیم/در فعالیت نهاد کتابخانه های عمومی استان تحرک ایجاد شده است

💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، ظهر امروز سه‌شنبه ۲۵ آذر ماه قاسم سلیمانی‌دشتکی در دیدار مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان و جمعی از برگزیدگان این حوزه که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی انجام شد، ضمن تبریک این هفته خواستار به روز شدن سیستم کتابخانه‌ها به موازات تحولات صورت گرفته در حوزه اینترنت و فضای مجازی شد و گفت: لازم است این نهاد به سمت ایجاد کتابخانه های دیجیتال و مدرن حرکت کند و البته بایست در این مسیر از ظرفیت بالای فضای مجازی به نفع کتاب و کتابخوانی استفاده کرد.

استاندار ایلام با تقدیر از فعالیت های انجام شده در حوزه کتابخانه های استان گفت: مدیریت جدید با بهره گیری از خیرین و فعالین این عرصه اقدامات بسیار خوب و شاخصی در این حوزه انجام داده که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به مدرنیزه شدن کتابخوانی در دوران جدید، خاطر نشان کرد: با توجه به سرعت بالای پیشرفت علم و تکنولوژی و همچنین شرایط کرونایی حاکم بر جهان حرکت به سمت فضای مجازی و کتاب های مجازی و دیجیتال غیر قابل انکار است.

وی افزود: ما نیز بایست در جهت استفاده از امکانات و تکنولوژی ها جدید حرکت و برنامه‌ ریزی کنیم.

سلیمانی‌دشتکی با عنوان این مطلب که خود شخصا علاقمند به کتاب و کتابخوانی است، گفت: با توجه به تحرک بسیار خوبی که در حوزه کتابخانه ها وجود دارد هر گونه همکاری و مساعدتی لازم باشد در این حوزه انجام خواهیم داد.

وی افزود: یکی از مراکز مهم فرهنگی در هر کشوری کتاب و کتابخوانی است و این یک وظیفه همگانی است که در راستای رشد جایگاه فرهنگ کتابخوانی در جامعه بکوشیم.

گفتنی است که در پایان این نشست سمیه حیدری مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان تقدیر نامه علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را به پاس تلاش ها و زحمات قاسم سلیمانی‌دشتکی در راستای مساعدت و کمک به پویایی هرچه بیشتر انجمن کتابخانه های استان تقدیم استاندار ایلام کرد.

بر اساس این گزارش، همچنین در این مراسم استاندار ایلام از فعالین عرصه کتابخوانی و برگزیدگان این حوزه تجلیل کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است