استانداری ایلام

استاندار ایلام

افتتاح هشت طرح حوزه آب و برق استان با حضور استاندار ایلام و وزیر نیرو

افتتاح هشت طرح حوزه آب و برق استان با حضور استاندار ایلام و وزیر نیرو

 افتتاح هشت طرح حوزه آب و برق استان با حضور استاندار ایلام و وزیر نیرو

🟣 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، صبح امروز سه شنبه ۱۸ آذر ماه هشت طرح حوزه آب و برق استان ایلام در قالب پویش هر هفته الف - ب - ایران در آیینی با حضور استاندار ایلام و از طریق ویدیوکنفرانس توسط وزیر نیرو افتتاح شد.

این طرح ها شامل ۲ طرح در حوزه آبرسانی و ۶ طرح در حوزه برق است که در قالب سی و یکمین مرحله از پویش "هر هفته- الف- ب- ایران" با حضور رضا اردکانیان به بهره برداری رسید.

فاز دوم پروژه آب شیرین کن ملکشاهی با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال و ظرفیت ۲۸ لیتر در ثانیه و جمعیت تحت پوشش ۱۶ هزار نفر یکی از طرح های مهم حوزه آب استان ایلام است.

بهره برداری از هشت پروژه آبرسانی روستایی در نقاط مختلف استان ایلام دومین طرحی است که امروز با حضور استاندار ایلام و وزیر نیرو در ایلام افتتاح شد.

برای آبرسانی به این روستاها مخازنی به حجم ۲۶۰ متر مکعب و ۱۲ کیلومتر خط انتقال احداث و اجرا شده است.

گفتنی است که برای اجرای این پروژه های آبرسانی در سطح هشت روستا ۵.۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

با بهره برداری از این طرح ها، ۳۸۴ خانوار با جمعیت یک هزار و ۶۰۰ نفر از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

🔸 بهره برداری از ۶ طرح برق رسانی در ایلام

همچنین در حوزه برق نیز پروژه‌های احداث پست ۲۳۰.۲۰ کیلو ولت شهدای مورموری و اتصالات آن، توسعه خط ۶۳ کیلو ولت سرابله- لومار و عملیات اجرای تامین تجهیزات و واریانت خطوط رانشی استان از جمله طرح های افتتاحی حوزه برق در استان ایلام است که با حضور استاتدار ایلام و وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

پروژه های فاز اول نیروگاه مقیاس کوچک ایلام با ظرفیت ۵.۲ مگاواتی، توسعه خانه پست۱۳۲.۲۰ کیلو ولت دهلران و توسعه و بهینه سازی پست ۲۳۰.۶۳ کیلو ولت ایلام از دیگر طرح های افتتاحی حوزه برق در استان ایلام بود که توسط وزیر نیرو افتتاح شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است