استانداری ایلام

استاندار ایلام

از انتقاد منصفانه استقبال می کنم/بهسازی مسیر دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار گیرد!

از انتقاد منصفانه استقبال می کنم/بهسازی مسیر دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار گیرد!

💥 مدیران به نقدها و گزارشات مردم و رسانه ها به سرعت پاسخ دهند ...

استاندار ایلام:
⭕️ از انتقاد منصفانه استقبال می کنم/بهسازی مسیر دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار گیرد! 

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی  در گفتگو با بازتاب ایلام با بیان اینکه مطالبه گری از اهم وظايف و رسالات رسانه ها و خبرنگاران است، اظهار داشت: از انتقادات سازنده و منصفانه استقبال و حمایت می کنم. 

وی در ادامه گفت: رسانه ها می توانند با احصاء مسائل و مشکلات مناطق مختلف استان مسئولان را برای ارائه خدمات بيشتر و بهتر، ترغیب کنند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه چندین بار از مسیر بلوار پژوهش-بیمارستان 32 تختخوابی بانگنجاب بازدید و برای بهسازی این مسیر دستورات لازم و موکد صادر شده است، افزود: برای ادامه بلوار پژوهش تا بیمارستان ۳۲ تختخوابی، ۲۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و پیمانکار آن نیز مشخص شده است.  

وی با بیان اینکه از این ميزان اعتبار، حدود ۱۰ میلیارد تومان در سالجاری تخصیص یافته است، یادآور شد: انشاءالله با اجرای این پروژه، یکی از مطالبات بحق مردم و رسانه ها، محقق خواهد شد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه رسانه ها واسطه بین مردم و مسئولان هستند و نقش بسزایی در فرهنگ سازی، شناسایی و رفع موانع و مشکلات و پيشبرد امور دارند، خاطرنشان ساخت: مدیران باید به نقدها و گزارشات مردم و رسانه ها با دقت و سرعت پاسخگو باشند.

وی در خصوص مسیر دانشکده های"پرستاری و دندانپزشکی" ایلام که مورد انتقاد بازتاب ایلام، قرار گرفته بود، تصریح کرد: مدیران هر دستگاهی باید برای حل و فصل مشکلات فراروی مجموعه های شان، شخصاً و بی وقفه رایزنی و تلاش کنند تا مسائل به حداقل برسد.

استاندار ایلام با بیان اینکه برای بهسازی این مسیر، خطاب به مدیران ذیربط دستورات لازم صادر شده است، تاکید کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام باید این مطالبه عمومی را در دستور کار قرار دهد و اگر موانعی هست، گزارش کند تا حل و فصل شود و این خواسته بحق نیز محقق شود./بازتاب ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است