استانداری ایلام

معاون استاندار و رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا عنوان کرد:

کاهش ابتلای کارمندان ایلامی به کرونا/تردد در تفرجگاه ها همچنان ممنوع/تداوم رعایت پروتکل ها و محدودیت ها در بازار/دورکاری در ادارات همچنان ادامه دارد

کاهش ابتلای کارمندان ایلامی به کرونا/تردد در تفرجگاه ها همچنان ممنوع/تداوم رعایت پروتکل ها و محدودیت ها در بازار/دورکاری در ادارات همچنان ادامه دارد

معاون استاندار و رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا عنوان کرد:
⭕️ کاهش ابتلای کارمندان ایلامی به کرونا/تردد در تفرجگاه ها همچنان ممنوع/تداوم رعایت پروتکل ها و محدودیت ها در بازار/دورکاری در ادارات همچنان ادامه دارد
 
💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، معروف بسطامی روز دوشنبه ۱۷ آذرماه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا با عنوان این مطلب که ابتلا به کرونا در بین کارمندان این استان کاهش چشمگیری داشته است، گفت: میزان ابتلای کارمندان به کرونا از ۲۵۰ نفر به ۲۰ تا ۳۰ نفر رسیده است که نشان می دهد نظارت ها و رعایت پروتکل ها تأثیر بسیار خوبی بر کاهش ابتلا داشته است.

وی از عوامل تاثیرگذار در کاهش ابتلا به کرونا همچون حوزه های بازرسی، صنعتف معدن و تجارت و اصناف قدردانی کرد و گفت: همچنین از نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی که تلاش های شبانه روزی برای اجرای طرح محدودیت ها داشتند، تشکر می کنم.

بسطامی با عنوان این مطلب که انتشار اخبار التهاب آور موجب نگرانی مردم می شود، تصریح نمود: نگرانی که برای همه دلسوزان است بحث التهاب آوری و انتشار اخبار مأیوس کننده در جامعه است و با توجه به شرایط بسیار سختی که در جامعه وجود دارد باید تا حد امکان از این موضوع اجتناب شود.

وی یادآور شد: یک سری اخبار هم باعث ایجاد التهاب و عدم تمرکز در تصمیم گیری ها می شود که باید با عوامل انتشار آنها برخورد شود.

رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهارداشت: دستگاه های امنیتی ، نظارتی و اطلاعاتی به این حوزه ورود کنند، افرادی که این گونه اخبار را منتشر می کنند، به دنبال مأیوس کردن مدیران هستند.

وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان در این مدت خدمات ارزنده ای انجام داده و کادر درمان مجاهدت بسیاری داشته اند، ولی برخی اوقات یک سایت و کانال این گونه فعالیت ها را بی ارزش می شمرد.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: انتظار داریم رسانه ها اجازه ورود افرادی که از جنس رسانه نیستند را ندهند.

بسطامی همچنین از پلیس راهور و شهرداری خواست همچنان بر مسدود بودن مراکز تفریحی و تفرجگاه ها نظارت کنند، اگر نیاز به نیروی اضافی بود، از نیروی بسیج هم استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: شهرستان ایلام وضعیت قرمز داشت و در حال حاضر وضعیت نارنجی شده ولی باید همچنان پروتکل ها رعایت شود تا دوباره با مشکل روبرو نشویم.

وی ادامه داد: باید رعایت پروتکل ها در بازار ، فروشگاه ها و پاساژها انجام و نظارت کامل صورت گیرد و اصناف هم در این زمینه همکاری داشته باشد.
وی ادامه داد: اگر رعایت پروتکل ها ادامه نیابد، باز هم مجبور به افزایش محدودیت ها و تعطیلی بازار خواهیم شد که باعث مشکلات اقتصادی برای بازاریان می شود.

معاون منابع انسانی استاندار ایلام گفت: فرمانداران فقط برای افرادی که شیفتی در دستگاه ها و ادارات فعالیت می کنند، می توانند مجوز صادر کنند.

وی اضافه کرد: کارمندان و افرادی که در صنایع و کارگاهها فعالیت می کنند از طریق دستگاه متبوع لیست آنها به راهور ارائه می شود و مشکلی برای تردد نخواهند داشت.

وی بر نظارت بیشتر بر ادارات تاکید کرد و افزود: رعایت پروتکل ها و کاهش نیروی انسانی و دورکاری باید در دستور کار قرار گیرد.

بسطامی گفت: بیماران زمینه ای، زنان باردار ، افراد مسن باید از طریق دورکاری انجام وظیفه کنند و اگر مدیری در این زمینه اهمال کند، باید گزارش شود.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: فرمانداران در شهرستان ها و شبکه بهداشت و اصناف بخش هایی را که همکاری مناسبی دارند شناسایی و مورد تشویق قرار دهند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است