استانداری ایلام

دیدار استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور

استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور خواسته ها و مطالبات مردمی استان را پیگیری کردند.

استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور خواسته ها و مطالبات مردمی استان را پیگیری کردند.

⭕️ دیدار استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور

🔹 استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور خواسته ها و مطالبات مردمی استان را پیگیری کردند.

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، امروز دوشنبه ۱۷ آذر ماه قاسم سلیمانی‌ دشتکی استاندار ایلام و بهزاد علیزاده نماینده استان در مجلس شورای با دکتر پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کردند.

استاندار ایلام در این دیدار پیگیر طرح‌ها و پروژه‌های مهم سفر رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان در دو حوزه جهش تولید و طرح های نیمه تمام شد و گفت: در اینجا لازم است از توجه ویژه این سازمان در اختصاص اعتبارات جالب توجه در این سفر تقدیر و تشکر داشته باشم.

وی در ادامه خواستار تخصیص کامل اعتبارات مذکور شد و گفت: از این اعتبارات تاکنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است که انشاءالله در ادامه شاهد تخصیص کامل آنها باشیم.

سلیمانی‌دشتکی همچنین از نگاه ویژه دولت به استان در بودجه‌ ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر کرد و گفت: اعتبارت استان در بودجه‌ ۱۴۰۰ در حوزه های مختلف جهش مناسبی داشته است و انشاءالله در ادامه نیازمند مساعدت سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص موردنیاز جهت اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام استان هستیم.

استاندار ایلام در ادامه پیگیر اختصاص اعتبار لازم برای طرح ها و پروژه های مهم استان چون راه آهن اسلام آباد به ایلام، اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور از سمت جنوب و الحاق محدوده اندیمشک، آزاد راه حمیل-ایلام-مهران، آزاد راه پل زال-مورموری -دهلران-چیلات، تونل کبیرکوه، تونل شماره ۲ آزادی، بزرگراه حمیل به ایلام، احداث راه در مناطق مختلف و تحت اقدام استان از جمله چم سرخ-حاضر میل و …، تصفیه خانه شهرستان های استان و ... شد.

در این دیدار علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر خواسته ها و مطالبات مردمی حوزه انتخابیه جنوبی استان شد.

در ادامه این نشست دکتر پورمحمدی نسبت به مسائل مطرح شده توسط استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی قول مساعد و پیگیری لازم را دادند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است