استانداری ایلام

استاندار ایلام

مدیران به دنبال رفع مشکلات مردم باشند

مدیران به دنبال رفع مشکلات مردم باشند

استاندار ایلام گفت؛ رفع مشکلات مردم از مهمترین اولویت مدیران باشد.

وی در این جلسه با اشاره به مطلبی که اخیرا در نشریات انتشار یافته و در آن رتبه استان در بحث محیط کسب کار اشاره شد افزود: باید این آمار را مورد بررسی قرار داد که اگر درست است نسبت به رفع نقاط ضعف و بهبود محیط کسب و کار اقدام شود و اگر این آمار نادرست است با ارائه ی اطلاعات دقیق و کارشناسی شده نسبت به اصلاح آن نیز تلاش کنیم.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خاطر نشان کرد: رسالت همه ی ما از رئیس جمهور گرفته تا مدیران کل خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است و همه ی ما مأمور هستیم که مشکلات مردم را حل کنیم چرا که مردم پای صندوق های رأی رئیس جمهور را انتخاب کرده و براین اساس که ایشان وعده حل مشکلات مردم را داده است و نمایندگان نیز به وزرا رأی اعتماد داده اند که مشکلات را برطرف کنند.

وی تأکید کرد: مردم برای این انقلاب و نظام هزینه داده اند، شهید داده اند و دلسوز انقلاب هستند و ما را به نیابت از خود برای حل مشکلاتشان انتخاب کرده اند، ما نیز باید راه حل های اجرایی برای رفع موانع تولید و بهبود محیط کسب و کار ارائه دهیم.

نماینده عالی دولت در ادامه ابراز داشت: مدیران فقط به دنبال دادن پاسخ نه به مردم نباشند بلکه با ارائه راهکارهای جدید و نو برای رفع مشکلات آنان اقدام کنند و با مثبت اندیشی نگاهی مصلحانه به مسائل داشته باشند.

وی اضافه کرد: مدیران حافظ منافع مردم باشند چرا که اگر این مردم نباشند هیچ یک از این پست ها و منصب ها پایدار نخواهد ماند و راه نجات استان ایلام رفع مشکلات و باز کردن گره کار مردم با استناد به نکات مثبت قوانین و ارائه راهکارهای مناسب است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است