استانداری ایلام

استاندار ایلام:

متولیان امر ستادکرونا در رعایت پروتکل‌های بهداشتی جلوتر از بقیه باشند

متولیان امر ستادکرونا در رعایت پروتکل‌های بهداشتی جلوتر از بقیه باشند

سلیمانی‌دشتکی درچهلمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا خواستار رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی دربین مردم و ادارات شد و گفت: البته بایست متولیان امر ستادکرونا در رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی جلوتر از بقیه باشند و این را درعمل نشان دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام سلیمانی‌دشتکی درچهلمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا خواستار رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی دربین مردم و ادارات شد و گفت: البته بایست متولیان امر ستادکرونا در رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی جلوتر از بقیه باشند و این را درعمل نشان دهند.

وی باعنوان این مطلب که اگر چیزی را به مردم توصیه می کنیم اول از همه خود به آن عمل کنیم، اظهارداشت: وقتی دستگاه های متولی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند نبایست انتظار داشت که در گروه هدف آن دستگاه ها در اجرای مصوبات ودستورالعمل ها اتفاق خاصی بیافتد.

وی افزود: راه چاره این است چیزی را که در ستادکرونا مصوب می کنیم اول ازهمه خود مابایست پایبند بر اجرای آن باشیم.

استاندار ایلام درپایان خواستار آذين بندی شهر و روستاهای استان علیه کرونا شد وگفت:از فرمانداران،شهرداران و دهياران استان می خواهم که فضاسازی شهر و روستاها را به اعلام هشدارکروناومباحث آموزشی مقابله بااین بیماری‌مبدل سازندو ازعادی سازی آن‌درسطح جامعه جلوگیری نمایند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است