استانداری ایلام

​​​​​​​استاندار ایلام:

ایلام در حوزه منابع طبیعی، آبخیزداری و بیابان زدایی یک الگوی تمام عیار در کشور است/سرمایه‌گذاری در حوزه منابع طبیعی ذخیره و اندوخته ای مهم برای حال و آینده مردم است

ایلام در حوزه منابع طبیعی، آبخیزداری و بیابان زدایی یک الگوی تمام عیار در کشور است/سرمایه‌گذاری در حوزه منابع طبیعی ذخیره و اندوخته ای مهم برای حال و آینده مردم است

استاندار ایلام:
⭕️ ایلام در حوزه منابع طبیعی، آبخیزداری و بیابان زدایی یک الگوی تمام عیار در کشور است/سرمایه‌گذاری در حوزه منابع طبیعی ذخیره و اندوخته ای مهم برای حال و آینده مردم است

🟠 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، صبح امروز سه شنبه ۱۵ مهر ماه قاسم سلیمانی‌دشتکی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ضمن ابراز رضایت از مجموعه منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در استان گفت: ایلام در حوزه منابع طبیعی، آبخیزداری و بیابان زدایی یک الگوی تمام عیار در کشور است.

وی در ادامه گفت: در این سالها تحول عظیمی در جنگل کاری و بیابان زدایی ایجاد شده است که خیر و برکت فراونی برای استان در بر داشته اشت.

استاندار ایلام در ادامه گفت: مجموعه سیل بندها و آبخیزداری در دامنه کوه‌ها و جنگل‌ها علاوه بر حفظ منابع آبی و خاکی و جنگی استان در حوادث و بلایای طبیعی نیز گره‌گشایی نموده بطور مثال در سیل فروردین ماه این مهم باعث شد که خسارت‌ کمتری به دنبال داشته باشد. 

وی افزود: قبل از سیل پشت سیل بندها خالی و حوزه های آرامش درست شد و با تمهیداتی که در نظر گرفته شد علی رغم حجم بالا و کم نطیر بارش ها اما به خاطر پیشگیری خوب در این حوزه، استان عملکرد موفقی در کاهش هزینه ها و عدم تلفات انسانی برجای گذاشت.

سلیمانی‌دشتکی دشتکی با عنوان این مطلب که عاشق طبیعت و منابع طبیعی است، گفت: اعتبارات این حوزه را باز گذاشته ایم چرا که اعتقاد داریم سرمایه گذاری در حفظ منابع آبی، خاکی و جنگی و منابع طبیعی بهترین ذخیره و اندوخته برای حال و آینده مردم است.

وی در پایان گفت: آبخیزداری در استان ایلام خوب جواب داده است و ضمن حفط منابع آب و خاک و کشاورزی و جنگل و مراتع باعث درآمدزایی نیز برای مردم شده است.

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ضمن تقدیر از حمایت های خوب و اثر گذار استاندار ایلام از منابع طبیعی  گفت: زحمات و تلاش های استاندار ایلام در توفیقات حاصله قابل تقدیر است و درواقع آن یک باقیات و صالحات است.

وی در ادامه اقدامات انجام شده در حوزه بیابان زدایی، جنگل کاری، مراتع و آبخیزداری استان را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: عملکرد استان در حفظ منابع ملی و طبیعی کشور موفق و ارزشمند است و امروز این مایه خوشحالی است

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است