استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان عنوان کرد:

دستگاه‌های اجرایی فقط یک هفته برای بارگذاری اطلاعات پروژه های مصوب شده فرصت دارند/مدیران قدر فرصت بوجود آمده در جذب اعتبارات را بدانند

دستگاه‌های اجرایی فقط یک هفته برای بارگذاری اطلاعات پروژه های مصوب شده فرصت دارند/مدیران قدر فرصت بوجود آمده در جذب اعتبارات را بدانند

 برای سفر رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور ده ها نشست با مدیران مربوطه برگزار کرده ایم ...
استاندار ایلام در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان عنوان کرد:
⭕️ دستگاه‌های اجرایی فقط یک هفته برای بارگذاری اطلاعات پروژه های مصوب شده فرصت دارند/مدیران قدر فرصت بوجود آمده در جذب اعتبارات را بدانند/ابلاغ ۱۵ ميليارد تومان از مصوبات سفر معاون توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی عصر امروز چهارشنبه ۹ مهر ماه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان با بی نظیر خواندن سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان گفت: حضور دکتر نوبخت به استان در نوع خود منحصر بفرد بود و اگر مدیران دستگاه های ذی ربط قدر این فرصت مناسب را بدانند و مصوبات را به سرانجام برسانند آن زمان است که به نتیجه کامل این سفر پرخیر و برکت رسیده ایم.

وی با تاکید بر این موضوع که دولت با محدودیت بودجه مواجه است، تاکید کرد: آنچه که در این میان حائز اهمیت بوده اختصاص بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه برای استان در این شرايط سخت مالی است که بایست از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را کرد.

استاندار ایلام با اشاره امکان بارگذاری اطلاعات پروژه های جهش تولید بر روی سیستم سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مدیران استان ظرف یک هفته اطلاعات پروژه های مصوب شده را در سامانه مذکور بارگذاری کنند و در غیر اینصورت می بایست پاسخگو باشند.

وی افزود: مدیران دستگاه های ذی ربط باید در جلسه بعدی ستاد اقتصاد مقاومتی گزارش ثبت اطلاعات را ارائه دهند و در این زمینه مسئول نهایی پیگیری معاونین اقتصادی و عمرانی هستند.

نماینده عالی دولت در استان با عنوان این مطلب که سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و هیئت همراه حاصل ماه ها رايزني با مسئولان مربوطه بوده است، اظهار داست: در این راستا ده ها جلسه با مسئولان ارشد سازمان برنامه و بودجه کشور من جمله ۶ دیدار با دکتر نوبخت داشته ایم و امروز نتیجه و حاصل این رفت و آمدها بستگی به پیگیری مصوبات انجام شده توسط دستگاه های ذی ربط دارد.

وی در ادامه از ابلاغ ۱۵ میلیارد تومان از مصوبات سفر معاون توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری به استان خبر داد و گفت: همچنین ظرف هفته آینده و در فاز اول ۱۹۸ میلیارد تومان از مصوبات سفر رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان ابلاغ می شود.

استاندارایلام در ادامه خواستار فراهم شدن زمینه حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان شد و گفت: در تداوم سفر مسئولان نهادها و بنیادهای مهم در استان در نظر است در جهت کامل شدن این پازل برای زمینه حضور مسئولان بنیاد برکت و ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را در استان ایجاد و برنامه ریزی کنیم.

وی در ادامه گفت: بایست لیست پروژه هایی که در سفر هیئت های اخیر تصویب شده و نشده وبه ویژه تهیه پروژه های عام‌المنفعه چون بهداشت و درمان، نوسازی مدارس، طرح های مناطق محروم و ... آماده و کارشناسی شود تا به مسئولان مذکور پیشنهاد گردد و در نهایت با سفر جناب دکتر مخبر به استان مصوب شوند.

سلیمانی‌دشتکی در پایان ابراز امیدواری کرد که مجموعه این فعل و انفعالات در یک سال آخر کار دولت در نهایت منجر به تحولات بسیار خوب و مثبتی در توسعه استان شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است