استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان:

مصوبات سفر مسئولان ارشد کشوری به دستگاه های ذی ربط ابلاغ شود/دستگاه های مربوطه پیگیر نتایج سفر هیئت های کشوری به استان باشند

مصوبات سفر مسئولان ارشد کشوری به دستگاه های ذی ربط ابلاغ شود/دستگاه های مربوطه پیگیر نتایج سفر هیئت های کشوری به استان باشند

 در بین قوانین و دستورالعمل دنبال راه حل ها باشیم ...
استاندار ایلام در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان:
🔰 مصوبات سفر مسئولان ارشد کشوری به دستگاه های ذی ربط ابلاغ شود/دستگاه های مربوطه پیگیر نتایج سفر هیئت های کشوری به استان باشند

🟣 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، صبح امروز چهارشنبه ۹ مهر ماه قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در ابتدای صحبت های خود گزارشی از سفر مسئولان ارشد کشوری ظرف چند ماه گذشته به استان ارائه داد و گفت: تا اینجای کار در حوزه رایزنی ها و برنامه ریزی ها برای آوردن مسئولان‌ ارشد کشور به استان ایده آل عمل کرده ایم و من بعد توپ در زمین دستگاه های اجرایی است که از حاصل این رفت و آمدها نتیجه بگیرند.

وی در ادامه از معاونین اقتصادی و عمرانی خواستار ابلاغ مصوبات سفر مسئولان ارشد کشور به دستگاه های ذی ربط تا شنبه آینده شد و گفت: لازم است دستگاه های مربوطه به جد پیگیر نتایج سفر مسئولان ارشد کشور به استان باشند.

وی افزود: خروجی گرفتن از این همه رفت و آمدها به استان اجرایی شدن مصوبات توسط دستگاه های اجرایی مربوطه است و بایست از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را کرد.

سلیمانی‌دشتکی نتیجه اولیه این سفرها را مهم و ارزشمند عنوان کرد و گفت: بطور مثال در این شرایط سخت مالی حاصل سفر دکتر نوبخت به استان ۳۷۶ میلیارد برای پروژه های جهش تولید،۱۳۷۰ میلیارد تومان برای پروژه های ملی نیمه تمام، ایجاد تفاهم نامه ساخت ۲۳۰۰ واحد مسکونی برای محرومین، اختصاص ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی به افراد ضعیف و کم درآمد جامعه و امضای تفاهم نامه به مبلغ ۴۷ میلیارد تومان برای صدا و سیمای مرکز استان درپی داشته است.

وی در ادامه به نتایج سفر دیگر هیئت های بلند پایه کشوری به استان اشاره کرد و گفت: سفر مسئولان بنیاد مستضعفان، معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری در امر محرومیت زدایی در نوع خود بی بدیل بوده است و می طلبد مدیران دستگاه های متولی مستمر تا حصول نتیجه کامل پیگیر اجرایی شدن مصوبات و تفاهم‌نامه های ایجاد شده باشند.

استاندار ایلام در ادامه به مشکلات ۱۸ پمپاژها آب در استان اشاره کرد و گفت: در این میان یکی از مشکلات اساسی بحث پمپاژها هست و استان در این زمینه تحرکات بسیار خوبی داشته است.

وی ادامه داد: تاکنون‌ از منابع مختلف اعتبارات فراوانی بالغ بر ۲۲ ميليارد تومان برای پمپاژها اختصاص یافته که البته این علاوه بر میزان اعتباری هست که استان برای این منظور در نظر گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از صحبت های خود خواستار همراهی، کمک و همکاری بیشتر مسئولان با مردم شد و گفت: انتظار ما از مدیران در این شرایط داشتن افق دید بلند است و برای این منظور بایست از تنگ نظری ها عبور کرد.

وی در ادامه خواستار همراهی بیشتر بانک ها در رفع مشکلات مردم و واحدهای تولیدی شد و تاکید کرد: مدیران به معنای واقعی رافع مشکلات مردم باشند و بجای پیدا کردن بند و ماده ای که باعث ایجاد مانع شود، دنبال راه حل ها در بین قوانین و دستورالعمل ها باشند.

گفتنی است که در این جلسه مسائل و مشکلات چند طرح از جمله سردخانه دوجداره شهرستان ایلام، گاوداری ۱۰۰ راسی شهرستان چرداول، شرکت سحاب بافت شهرک صنعتی ايلام، شرکت نگین سنگ زاگرس شهرستان ایلام و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع موانع اتخاد گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است