استانداری ایلام

استاندار ایلام

هفته آینده با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور حرکت مهم و ارزشمندی به نفع توسعه استان ایلام رقم خواهد خورد

هفته آینده با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور حرکت مهم و ارزشمندی به نفع توسعه استان ایلام رقم خواهد خورد

استاندار ایلام:
⭕️ هفته آینده با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور حرکت مهم و ارزشمندی به نفع توسعه استان ایلام رقم خواهد خورد

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی ظهر امروز جمعه ۲۸ شهریور ماه در حاشیه نشست با سعید جغتایی رئيس امور پايش، ارزيابي و اطلاعات مديريت سازمان برنامه و بودجه كشور از سفر دکتر نوبخت در اواخر هفته آینده خبر داد و گفت: ظرف دو ماه گذشته بین پنج تا شش بار با دکتر نوبخت و ده ها بار با دیگر مسئولان‌ سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو داشته ایم و ماحصل این دیدارها بر این شد که انشاء الله در پایان هفته آتی ایشان به استان سفر خواهند کرد.

وی ادامه داد: قبل از سفر دکتر نوبخت جناب اقای جغتايي که تنطیم کننده سفرهای رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور هستند به استان سفر نموده و ظرف دیروز و امروز از طرح ها و پروژه های مختلف در شهرستان های استان بازديد بعمل آورده اند.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به این مطلب که طرح ها و پروژه هایی که مورد بازدید و بحث و بررسی قرار گرفته است پروژه هایی هستند که ظرف یک سال آخر کار دولت به اتمام می رسند و اعتبارات آنها بایست تخصیص داده شود.

وی ادامه داد: امروز پس از بحث و گفتگو با رئيس امور پايش، ارزيابي و اطلاعات مديريت سازمان برنامه و بودجه كشور یکی از معاونین همراه ایشان به تهران خواهد رفت تا انشاءالله جمع بندی نهایی را به خدمت دکتر نوبخت اعلام نمایند.

استاندار ایلام با عنوان این مهم که در سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان تفاهم نامه ای برای طرح ها و پروژه های جهش تولید امضا خواهد شد، اظهار داشت: در این سفر یک تفاهم نامه کلی با دکتر نوبخت بنام جهش تولید داریم امضا می شود که در این تفاهم نامه کلیه پروژه های اقتصادي جهش تولید و پروژه های عمرانی که تاپایان دولت به اتمام خواهد رسید را شامل می شود.

وی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه شامل دو قسمت است، گفت: یک قسمت پروژه ها عمرانی شامل؛ پروژه های آب و خاک، پروژه های جاده ای، پروژه های بیمارستانی، پروژه های اجتماعی، فرهنگی و بطور کلی پروژه هایی هستند که به نحوی زیربنای عمرانی استان را تشکیل می دهند و انشاءالله عدد قابل توجهی در این بخش تفاهم خواهیم کرد.

وی افزود: قسمت دوم، تسهیلات ارزان قیمت بانک ها و بخش اقتصادی و راهکارهای جهش اقتصادی در مباحث تولیدی خواهد بود که آن هم عدد قابل توجهی خواهد بود که انشاالله خود دکتر نوبخت آن را اعلام خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه گفت: نکته سوم آن است که علاوه بر این تفاهم نامه ای که در این سفر امضا خواهد شد طرح هایی که در لیست جهش تولید نیستند اما در توسعه استان نقش دارند مثل بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی، تونل کبیرکوه، راه آهن و ... نیز مورد توجه قرار می گیرند.

وی در ادامه گفت: برای این پروژه ها بودجه خوبی دستور داده شده و به تصویب رسیده است که انشاءالله در همین سفر مبالغ آنها نیز اعلام بشود.

استاندار ایلام سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان را پرخیر و برکت خواند و گفت: این سفر حاصل زحمات مدیران استان در پیگیری های متعدد در سطح ملی بخصوص سطح برنامه و بودجه در کشور بود و در این راستا بعنوان استاندار و خادم مردم ابایی نداشتم حتی با کارشناسان سازمان برنامه و بودجه بصورت مکرر نشست هایی برگزار نمایم چرا که در پیگیری امور مردم هیچ حد و مرزی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در این راستا با کارشناسان مربوطه و مدیران و معاونین و رئیس سازمان برنامه و بودجه جلسات فراونی برگزار کردیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که انشاءالله سفر جناب آقای دکتر نوبخت به استان یک حرکت عظیم و ارزشمندی است که طی هفته آینده به نفع توسعه استان رقم خواهد خورد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است