استانداری ایلام

دیدار استاندار ایلام با رئيس جمعیت هلال احمر کشور

عملکرد جمعیت هلال احمر در استان و کشور موفقیت آمیز بوده است

عملکرد جمعیت هلال احمر در استان و کشور موفقیت آمیز بوده است

⭕️ دیدار استاندار ایلام با رئيس جمعیت هلال احمر کشور 

استاندار ایلام:
 عملکرد جمعیت هلال احمر در استان و کشور موفقیت آمیز بوده است

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، امروز دوشنبه ۱۷ شهریور ماه، قاسم سلیمانی‌دشتکی با دکتر کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور دیدار کرد.

در این نشست که رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر کشور، رئیس جمعیت هلال احمر استان، مشاور استاندار در محرومیت زدایی نیز حضور داشتند، استاندار ایلام ضمن تشکر از تلاش ها و خدمات جمعیت هلال احمر کشور واستان گفت: عملکرد جمعیت هلال احمر در استان و کشور موفقیت آمیز بوده است و به نطر می رسد که در چند سال اخیر نمره قبولی گرفته است.

وی در ادامه خواستار ایجاد پايگاه هلال احمر در دو شهرستان بدره و هلیلان شد و گفت: همچنين خواستار صدور مجوز و موافقت با جابجايي نيرو و استفاده در اين دو پايگاه، اختصاص اعتبار لازم براي احداث تکمیل پايگاه هلال احمر مهران، خريد زمين در شهرستان بدره براي احداث پایگاه هلال احمر و ... هستیم.

وی در ادامه‌ خواستار اعطای مجوز ساخت انبار در مرز مهران و تبديل دو پايگاه جاده اي سراهي ملكشاهي و گردنه كبير كوه به پايگاه دائمي شد و تاکید کرد: با توجه به حادثه خیز بودن منطقه در جهت مجهز کردن و تقویت پایگاه های امداد و نجات هلال احمر در استان خواستار کمک و مساعدت ویژه جمعیت هلال احمر کشور هستیم.

در این نشست دکتر همتی ضمن تشکر از اقدامات و حمایت های خوب استاندار ایلام از جمعیت هلال احمر استان نسبت به خواسته ها و موارد  مطرح شده قول مساعد دادند که با همراهی و مشارکت استانداری و جمعیت هلال احمر این موارد به سرانجام برسند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است