استانداری ایلام

به مناسبات هفته تعاون اتفاق افتاد:

دیدار مجموعه مدیران تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با استاندار ایلام

دیدار مجموعه مدیران تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با استاندار ایلام

به مناسبات هفته تعاون اتفاق افتاد:
دیدار مجموعه مدیران تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با استاندار ایلام 

ابراز رضایت استاندار ایلام از عملکرد مجموعه تعاون استان

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، عصر امروز شنبه ۱۵ شهریور ماه به مناسبت هفته تعاون در دیدار با مدیران مجموعه تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تبریک این هفته از عملکرد مجموعه تعاون استان ابراز رضایت کرد و گفت: در این مدت عملکرد مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان علی رغم شرایط سخت کنونی خوب و مثبت بوده است.

وی با بیان این مطلب که اساس کار تعاون در کشور مرهون تلاش های مرحوم شهید بهشتی است، گفت: انتظار می رفت در ادامه با واگذاری کارها از بخش دولتی به خصوصی، تعاونی ها شکل گیرند و تقویت شوند تا این بخش سرمایه های خرد مردم را جمع کند و یک کار بزرگ تولیدی و اجتماعی و خدماتی در کشور راه بیاندازد. 

استاندار ایلام با اشاره به این مطلب که قاعدتا بایست یک سوم اقتصاد مربوط به بخش تعاون باشد ولی اینطور نیست، اضافه کرد: الان بخش خصوصی هم رشد نداشته و جمع این دو بین ۲۰ تا ۳۰ درصد است.

وی افزود: در این میان واگذاری های بخش دولتی به خصوصی و ایجاد تعاونی ها به خوبی انجام نشده است‌.

سلیمانی دشتکی در ادامه گفت: اگر مجموعه دولت و نظام وارد کار شوند و سرمایه های کم مردم را در قالب تعاونی برای فعالیت اقتصادی دور هم جمع کنند می توان شاهد موفقیت تعاونیها در کشور شد.

وی ادامه داد: اگر مردم را در کارهای اقتصادی مشارکت بدهیم قطعا می توانیم در این امور موفقیت های بیشتری بدست آوریم.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه قریب بالای ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در استان پرداخت شده است، گفت: خوشبختانه در این حوزه جزو استان های موفق کشور بوده ایم و از این بابت از تلاش همه همکاران تشکر می کنم.

وی در پایان گفت: در راستای کمک به پیشبرد امور مربوط مجموعه تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

🔸 در آغاز این دیدار شکرالله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گزارشی از فعالیت های مجموعه تعاون استان ارائه داد و از زحمات و تلاش ها و حمایت های استاندار ایلام قدردانی کرد.

🔹 گفتنی است که در پایان این نشست به رسم قدرشناسی با لوح یادبودی از زحمات و تلاش ها و حمایت های استاندار ایلام در حوزه تعاون تجلیل بعمل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است