استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی :

نمایشگاه چهل سالگی انقلاب در سطح فاخری در استان برگزار شود

نمایشگاه چهل سالگی انقلاب در سطح فاخری در استان برگزار شود

معاون هماهنگی امور عمرانی خواستار برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دستگاههای اجرایی و چهل سالگی انقلاب باید در سطح فاخری برگزار شود .
وی ادامه داد: ما در استان ایلام دستاوردهای بسیار خوبی داشته ایم ما در استان قبل از انقلاب هیچ سدی در استان نداشتیم و اکنون 4 سد در حال بهره برداری داریم و بیش از 5 سد در دست ساخت نیز در استان در حال احداث هستند و ما قبل از انقلاب هیچ گونه شبکه ی فاضلابی نداشتیم و اکنون بیش از 50 درصد جمعیت استان از بحث فاضلاب استفاده می کنند و ما در همه ی روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت برق برخورداریم و در برخی از روستاهای 5 تا 10 خانوار نیز برق رسانی صورت گرفته و حتی عشایر ما نیز از نعمت برق برخوردار شده اند و بیش از 98 درصدجمعیت شهری و 83 درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردارند
وی خاطر نشان کرد: ما تلاش داریم در قالب برنامه های بالادستی به یک توسعه پایدار همه جانبه در سال 1404 دست یابیم .
معاون عمرانی استاندار با اشاره به خدمات  و دستاوردهایی که نظام اسلامی داشته است خاطر نشان کرد: ما در بحث اطلاع رسانی نیز باید  مد نظر قرار گیرد و این دستاوردها و فعالیت ها به اطلاع مردم رسانده شود.
وی ادامه داد: ما در بحث اطلاع رسانی و ارائه فعالیت ها باید به اندازه ی عملکرد فعال باشیم و می توانیم این اقدامات را در قالب نمایشگاه چهل سالگی انقلاب به مردم ارائه دهیم .
وی بیان داشت: پیشنهاد می شود دستگاهها شاخص های مهم و اصلی خود را در قالب کلیپ ها ، نرم افزارها و ایده های نو و جدید در این نمایشگاه ارائه دهند.
مدیرکل روابط عمومی استاندار ایلام نیز در این جلسه با تأکید بر کیفیت برگزاری نمایشگاه گفت: باید برای این نمایشگاه و غرفه های دستگاههای اجرایی برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد و خوراک مناسبی برای آن تهیه شود .
آیت قیصربیگی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و ارائه دستاوردهای نظام خاطر نشان کرد: یکی از ضعف های دولت در بحث اطلاع رسانی و ارائه اقدامات و دستاوردهای خود بوده است که در این حوزه برگزاری این نمایشگاه می تواند فعالیت ها و اقدامات دستگاههای اجرایی و دولت را در معرض دید مردم قرار دهد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است