استانداری ایلام

امام جمعه ایلام:

اقتصاد دانش بنیان لازمه توسعه استان است/نیروهای جوان تحصیل کرده تبدیل به فرصت شوند

اقتصاد دانش بنیان لازمه توسعه استان است/نیروهای جوان تحصیل کرده تبدیل به فرصت شوند

امام جمعه ایلام:
اقتصاد دانش بنیان لازمه توسعه استان است/نیروهای جوان تحصیل کرده تبدیل به فرصت شوند
حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه توجه به اقتصاد دانش بنیان نیاز اولیه کشور است، گفت: یکی از مشکلات جدی پیش روی استان بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز(۴ شهریور) در دیدار با سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، با  گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر با شهادت خود مایه عزت دولت جمهوری اسلامی شدند.
 
حجت الاسلام والمسلمین  الله نور کریمی تبار یادآور شد:  وجود مرکز نخبگان، فناوری و اقتصاد دانش بنیان،  تکیه گاهی برای  جوانان فارغ التحصیل و استعدادهای درخشانی است که نیازمند پناهگاهی هستند که در سایه آن بتوانند از استعداد خدادادی که دارند استفاده کنند.
 
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی  پیش روی استان بیکاری  فارغ التحصیلان دانشگاهی است، افزود: مسئولان اجرایی استان با این موضوع مواجه هستند و هر روز این جوانان بیکار فارغ التحصیل به مسئولان استانی مراجعه می کنند و برخی  از این عزیزان هم توانمندی های خوبی دارند اما باید زمینه های  کار برای آنان فراهم شود و  ایجاد پارک های علم و فناوری  و تامین هزینه های ابتکارات آنان  و موجب تسریع در اهداف بلند این جوانان با استعداد می شود.
 
 امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه اقتصاد دانش بنیان نیاز اولیه کشور است، یادآور شد: برخی از فارغ التحصیلان دانشگاه  هنوز نتوانسته اند با این مراکز ارتباط برقرار کند و لازم است که در مسیر درستی قرار گیرند که از تحصیلات دانشگاهی و استعدادهای خود استفاده کنند و نیاز است کار تبلیغی و معرفی این مراکز به نحو بیشتری در استان انجام شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است