استانداری ایلام

استاندار ایلام:

کارآفرینی بر محور فعالیت های دانش بنیان در استان توسعه یابد

کارآفرینی بر محور فعالیت های دانش بنیان در استان توسعه یابد

استاندار ایلام:
کارآفرینی بر محور فعالیت های دانش بنیان در استان توسعه یابد

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه یکی از نیازهای ضروری امروز ایجاد اشتغال بر محور فعالیت های دانش بنیان است، گفت: توجه به اقتصاد دانش بنیان موجب توسعه استان می شود.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، استاندار ایلام ظهر امروز(۴ شهریور) در دیدار معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: سفر معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهوری به استان ایلام برکات بسیار خوبی در  زمینه توسعه استان بر محور توسعه دانش بنیان داشته است.
 
«قاسم سلیمانی دشتکی» ابراز کرد: معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهوری  از پارک علم و فناوری استان و ساختمان مجموعه کارگاه های فناور و علم محور بازدید کردند که قول های مساعدی در زمینه  واگذاری زمین در ضلع بالای دانشگاه ایلام برای ساخت مجموعه فناوران  دادند.
 
وی بیان کرد: ایشان همچنین از مجموعه جهاد دانشگاهی برای توسعه تجهیزات علمی و دانش بنیان این دانشگاه و همچنین از دانشگاه آزاد اسلامی برایتجهیز مجموعه بخش های مختلف دانش محور این دانشگاه و دانشگاه علوم پزشکی ایلام بازدید کردند که در راستای حمایت از مجموعه های علم محور در این دانشگاه ها قول های مساعدی داده شده است.
 
استاندار ایلام یادآور شد: همچنین کارخانه تولید تجهیزات هوشمندسازی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دیگر مسئولان استانی  افتتاح و آغاز به کار کرد و همچنین مرکز تحقیقات بیماری‌های مشترک انسان و دام دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در آیینی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و رییس بنیاد نخبگان کشور و قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام افتتاح شد. 
 
سلیمانی دشتکی در پایان با بیان اینکه یکی از نیازهای ضروری استان توجه به فعالیت ها و کارآفرینی در حوزه اقتصاد دانش بنیان است، خاطرنشان کرد: توجه و حمایت از طرح های مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان و کارآفرینی در حوزه تولیدات دانش بنیان زمینه ساز توسعه استان خواهد بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است