استانداری ایلام

در اینجا خلاصه ای از آنچه که استاندار ایلام در این دیدار گفت ارائه می شود.

دیدار معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و استاندار ایلام با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام

دیدار معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و استاندار ایلام با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام

⭕️ دیدار معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و استاندار ایلام با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام 

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، ظهر امروز سه شنبه ۴ شهریورماه دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام با حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کردند.

🔸 در اینجا خلاصه ای از آنچه که استاندار ایلام در این دیدار گفت ارائه می شود.

🔹جناب آقای دکتر ستاری معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهور از بدو ورود به استان از یکایک مراکز علمی فناوری دانش بنیان استان بازدید بعمل آوردند و کمک‌ های گره‌گشا و بسیار خوبی در حوزه‌های علمی و فناوری داشتند.

🔹امروز در جریان بازدید از پارک علم و فناوری و مراکز فناور و دانش‌بنیان استان حمایت های بسیار خوبی انجام گرفت و اعتبارات خوبی نیز اختصاص یافت.

🔹یک کار خوب توافق برای تهیه زمین جهت مرکز فنآوران بود که در ضلع شمالی دانشگاه ایلام محقق شد.

🔹در بازدید از جهاد دانشگاهی نیز برای تامین تجهیزات و امکانات کمک های بسیار خیلی خوبی ارائه شد.

🔹معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در بازدید از دانشگاه آزاد نیز قول مساعدت و کمک در بخش های علمی و فناوری این دانشگاه و تامین تجهیزات مورد نیاز این بخش ها را دادند.

🔹معاون محترم رئیس جمهور از دانشگاه علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی و فناوری این دانشگاه نیز بازدید کردند و قول مساعد در خصوص نیازها و مشکلات دانشجویان و فعالین علمی دادند.

🔹در بازدید از دانشگاه ایلام کارهای بزرگی در دستور کار قرار گرفت از جمله احداث یک ساختمان بزرگ جهت فعالیت فناوران در این دانشگاه و قول مساعدت و تامین اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی در این زمینه داده شد.

🔹در اینجا باید از سفر پرخیر و برکت جناب آقای دکتر ستاری معاون محترم علمی و فناوری رییس‌جمهوری بابت برنامه‌ریزی عالی و بازدیدهای اثربخش و کمک های بسیار عالی که در زمینه های مختلف علمی و فناوری و حمایت از فعالین دانش‌بنیان داشتند کمال تشکر و قدردانی داشته باشم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است