استانداری ایلام

معاون سیاسی استاندار در ستاد انتخابات با حضور بخشداران و فرمانداران:

برخی با اهداف انتخاباتی به دنبال تخریب دولت هستند.

برخی با اهداف انتخاباتی به دنبال تخریب دولت هستند.

معاون سیاسی استاندار در ستاد انتخابات با حضور بخشداران و فرمانداران: 
برخی با اهداف انتخاباتی به دنبال تخریب دولت هستند.
بسیاری به دنبال القای ناکارآمدی دولت به مردم هستند.
مسئول ستاد انتخابات در شهرستان ها اصل بی طرفی را ملاک و شاخص خود در برگزاری انتخابات قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در ستاد انتخابات استان گفت: برخی با اهداف سیاسی و انتخاباتی به دنبال تخریب و القای ناکارآمدی دولت هستند و تمام مشکلات اقتصادی را به گردن دولت می‌اندازد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد نوذری در این نشست که با حضور فرمانداران ، معاونین سیاسی فرماندار و بخشداران حوزه جنوبی استان برگزار شد گفت: فرمانداران از فرصت هفته دولت استفاده نموده و عملکرد و اقدامات موثر دولت را به مردم انعکاس دهند و در مقابل شبهات ایجاد شده پاسخگو باشند.
وی خواستار حضور فرمانداران و مدیران شهرستان ها در بین مردم شد و خاطر نشان کرد: فرمانداران و مدیران در مسائل اجتماعی پررنگ‌تر ورود کنند، کار گروه‌های فرهنگی و اجتماعی را بیشتر مد نظر داشته باشند نگاه ما به توسعه باید همه جانبه باشد و در حوزه مسائل فرهنگی اجتماعی هم اندازه مسائل اقتصادی و عمرانی باید ورود کرد.
وی با اشاره به اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در حوزه مسائل سیاسی و اجتماعی تصریح نمود: در سال ۹۶ حدود  ۲۶۰ سازمان مردم نهاد در استان ثبت شده بودکه این آمار از نظر کمی تاکنون بیش از دو برابر رشد داشته است ما از سال ۹۶ تا تاکنون بیش از ۵۰۲ سمن را در استان به ثبت رساندیم و از نظر کیفی نیز قراردادهای خوبی را در حوزه مسائل اجتماعی و همینطور بحران ها با سازمان‌های مردم نهاد منعقد کرده‌ایم سمن ها در حوزه اربعین، سیل، کرونا و بسیاری دیگر از مشکلات اجتماعی و بحران ها به مدد ما آمدند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایجاد خانه احزاب را نقطه عطفی در فعالیت های سیاسی استان دانست و افزود: در ابتدای دولت تدبیر و امید حدود ۳۰ حزب  ثبت‌شده در استان داشتیم که در حال حاضر این آمار به ۷۳ حزب در استان رسیده است و ما جزو ۴ استان اول کشور بودیم که خانه احزاب را افتتاح نمودیم.
وی با تاکید بر مشکلات اقتصادی، گرانی، تورم و دیگر مشکلات مردم تصریح نمود: بسیاری با استفاده از این مشکلات جامعه به دنبال تخریب دولت هستند و همه مشکلات را به گردن دولت می‌اندازند که این حرکات با اهداف انتخاباتی صورت می‌گیرد و فرمانداران باید به این مسائل ورود کرده و با بیان عملکرد مثبت دولت و اقدامات موثر آن نسبت به رفع اینگونه شبهات اقدام کنند.
محمد نوذری خواستار حضور پررنگ تر فرمانداران در حوزه‌های مسائل اجتماعی شد و خاطرنشان کرد: بسیاری به دنبال پمپاژ یأس و ناامیدی در جامعه هستند فرمانداران به همراه بخشداران و دهیاران می‌توانند با حضور در بین مردم و شنیدن دیدگاهها و نظرات آنها نسبت به امید بخشی و افزایش شور و نشاط در جامعه اقدام کنند.
وی همچنین  خواستار تشکیل هیئت های اندیشه ورز در حوزه های سیاسی فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان های استان شد و گفت: ما در سطح استان هیئت‌های اندیشه ورز را با حضور متفکران، اساتید دانشگاه و حوزه  در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی فعال نمودیم و به عنوان مثال ماحصل برگزاری جلسات هیئت های اندیشه ورز در حوزه مسائل اجتماعی تدوین سند توسعه اجتماعی استان بوده است.
وی با اشاره به مسائل امنیتی از جمله نارضایتی ها، تجمع ها و تعدیل کارگران تاکید کرد: فرمانداران و بخشداران در این حوزه ورود کنند و با مدیران واحدهای صنعتی و همچنین مدیران نفتی مذاکره نماینده آنها را به جلسات کمیسیون کارگری دعوت نموده و مسائل و مشکلات آن را مورد بررسی قرار دهند.
وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام محرم به فرمانداران توصیه کرد: سازمان تبلیغات مسئول اجرای مراسم ایام محرم است و باید فقط بر اساس پروتکل ها اجازه برگزاری مراسم داده شود و فرمانداران در این حوزه نظارت کامل داشته باشند.
وی تاکید کرد:  به رعایت پروتکل ها در ماه محرم و برگزاری مراسم به عنوان موضوع اساسی توجه شود، و بیشتر تلاش ما این است که مردم در خانه‌های خود و از طریق صدا و سیما عزاداری کنند و اگر هم در مراسم شرکت می‌کنند با رعایت پروتکل‌ها باشد و مراسم در محیط باز و حداکثر شبی یک ساعت از ساعت ۲۲ تا ۲۳ مراسم برگزار شود.
رئیس ستاد انتخابات استان همچنین برگزاری انتخابات را بر اساس پروتکل های ابلاغی دانست و افزود: برگزاری این دوره انتخابات بدون تبلیغات محیطی و برگزاری تجمعات و سخنرانی ها برگزار می‌شود و نامزدها بیشتر تبلیغات خود را باید در فضای مجازی انجام دهد.
این مقام مسئول تاکید کرد: مسئولین ستاد انتخابات در شهرستانها اصل بی طرفی در انتخابات را ملاک و شاخص فعالیت خود

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است