استانداری ایلام

استاندار ایلام

بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه استان در انتظار افتتاح و شروع بکار است

بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه استان در انتظار افتتاح و شروع بکار است

 رونمایی از ۲۳۳ طرح و پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی در استان ایلام

استاندار ایلام:
 بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه استان در انتظار افتتاح و شروع بکار است

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، ظهر امروز دوشنبه ۳ شهریور ماه با حضور سعید اوحدی معاون رییس جمهوری، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، دکتر فلاحی و بسطامی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی از ۲۳۳ طرح و پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی هفته دولت در استان ایلام رونمایی شد. 

قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در حاشیه این مراسم با اشاره به این مهم که طرح ها و پروژه های بسیاری در استان برای افتتاح و بهره‌برداری داریم، گفت: تاکنون در ۳ نوبت و بصورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهور بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه افتتاح و یا شروع بکار شده است.

وی ادامه داد: انشاالله تا آخر پاییز نیز چند مورد دیگر افتتاحیه مهم در حوزه های مختلف با حضور رئیس جمهور خواهیم داشت.

سلیمانی دشتکی در پایان با اشاره به رونمایی از ۲۳۳ طرح و پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی هفته دولت در استان، گفت: برای این میزان طرح و پروژه بالغ بر ۳۷۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که برای بیش از یک هزار نفر در حین اجر و ۷۶۶ نفر بصورت دائم اشتغال ایجاد می کند.

وی افزود: جمع اعتباری که برای افتتاحیه ها و بهره‌برداری ها در استان در سال‌جاری صورت گرفته بالای ۳۳ هزار میلیارد تومان است که تاکنون از این میزان بالای ۱۳ هزار میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسیده است و بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان دیگر نیز در انتظار بهره‌برداری و افتتاح هستند که بیشتر آن به حوزه نفت و گاز و پتروشیمی و صنعت و ... اختصاص دارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است