استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار مدیر امور شعب منطقه یک کشور:

عملکرد بانک ملی در استان رضایت بخش است/نقش بانک ملی بعنوان هماهنگ کننده دیگر بانک های عامل مهم و حائز اهمیت است/گردش مالی حساب شرکت های بزرگ بایست در استان متمرکز شود

عملکرد بانک ملی در استان رضایت بخش است/نقش بانک ملی بعنوان هماهنگ کننده دیگر بانک های عامل مهم و حائز اهمیت است/گردش مالی حساب  شرکت های بزرگ بایست در استان متمرکز شود

سال جهش تولید و لزوم انقلابی عمل کرد مدیران ...

استاندار ایلام در دیدار مدیر امور شعب منطقه یک کشور:
عملکرد بانک ملی در استان رضایت بخش است/نقش بانک ملی بعنوان هماهنگ کننده دیگر بانک های عامل مهم و حائز اهمیت است/گردش مالی حساب  شرکت های بزرگ بایست در استان متمرکز شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی عصر امروز دوشنبه ۶ مرداد ماه در دیدار حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور با اعلام رضایت از عملکرد بانک ملی در استان گفت: ظرف دو سه سال گذشته بانک ملی چه در زمان مدیر اسبق و چه هم اکنون عملکرد مثبت و موثری داشته است و در این میان جناب آقای میرخلف بعنوان نماینده بانک های عامل در استان توانست هماهنگی و تعامل بسیار خوبی بوجود آورد.

وی ادامه داد: بانک ملی همچنین در سطح ملی مشارکت خوبی در پروژه های مهم استان داشته است و از این بابت نقش این بانک ارزشمند و قابل تقدیر است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به ظرفیت های مهم استان، گفت: ظرف ۳۲ ماه گذشته در استان بیش از ۴۹ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه آماده‌ افتتاح یا شروع بکار گشته است.

وی در ادامه با اشاره گردش مالی حساب شرکت های بزرگ استان در مرکز گفت: منطقی این است که شرکت ها در هرجا مستقر هستند بایست گردش مالی در همانجا داشته باشند.

وی افزود: با این حال علی رغم حجم بالای سرمایه گذاری در استان اما گردش مالی، مالیات و ارزش افزوده جای دیگر و در مرکز انجام می شود و البته ما خواستار اصلاح این رویه هستیم.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه به گردش مالی بالا در استان چون صادرات یک و نیم میلیارد دلاری مرز مهران اشاره کرد و گفت: در این راستا برای متمرکز کردن گردش مالی در استان یک کارگروه تشکیل خواهیم داد تا امور مربوطه را پیگیری نماید.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ بنام سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری گفت: لازمه تحقق شعار سال انقلابی عمل کرد مدیران است.

وی در ادامه بر همکاری بانک ها با واحدهای تولیدی و مردم تاکید کرد و گفت: برای رفع مشکلات مردم بایست افق دید بلندی داشته باشیم و در بین دستورالعمل ها و بخشنامه ها دنبال راهکاری برای کمک به مردم باشیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات سید رسول میرخلف مدیر سابق امور شعب استان برای طالب یاسمی مدیرعامل جدید آرزوي موفقیت کرد.

در ادامه این دیدار حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور ضمن تقدیر و تشکر از نگاه مثبت و مساعدت های استاندار ایلام با بانک ملی، گفت: این بانک خود را متعلق به مردم می داند و در همه حال رویکرد مردمی داشته است.

وی سیاست بانک ملی را حرکت در راستای توسعه در مناطق کم برخوردار عنوان کرد و گفت: در این میان ایلام اگرچه ۱.۲ درصد وسعت کشور را دارد اما دارای منابع ملی فراوان است و بایست به نسبت به ظرفیت ها و شرایط منطقه ای و ملی این استان به آن توجه کرد.

در پایان این دیدار توسط استاندار ایلام از زحمات و خدمات سید رسول میرخلف تقدیر و تشکر بعمل آمد و طالب یاسمی بعنوان مدیرعامل و ریاست امور شعب استان معرفی شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است