استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی:

تشکر نماینده استان در مجلس شورای اسلامی از استاندار ایلام برای به حرکت درآوردن چرخه تولید در استان ...

تشکر نماینده استان در مجلس شورای اسلامی از استاندار ایلام برای به حرکت درآوردن چرخه تولید در استان ...

 تشکر نماینده استان در مجلس شورای اسلامی از استاندار ایلام برای به حرکت درآوردن چرخه تولید در استان ...

استاندار ایلام در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی:
 هیچ دستگاهی حق قطع ارائه خدمات به واحد های تولیدی بدون هماهنگی را ندارند/ایجاد دو شهرک تخصصی صنایع پایین دستی تحول عظیمی در  توسعه و اشتغال استان ایجاد خواهد کرد/واحدهاي تولیدی راکد و نیمه فعال، احیا می شوند

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی عصر امروز دوشنبه ۶ مرداد ماه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور بسطامی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد بر ضرورت حمایت از بخش تولید تاکید کرد و گفت: در سال جهش تولید بایست حمایت از واحد های تولیدی در اولویت کار همه دستگاه های اجرايي استان و بخش خصوصی باشد.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات چون برق و آب و عدم محوطه سازی در شهرک صنعتی ایلام، گفت: هیئتی با حضور دستگاه های ذی ربط جهت احصای نيازها و مشکلات شهرک تشکیل شود و نتیجه کار دریک نشست تخصصی جهت رفع موانع پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

استاندار ایلام در ادامه ضمن انتقاد از عدم تشکیل هیئت مدیره برای شهرک صنعتی ایلام، گفت: هرچه سریعتر هيئت مديره این شهرک تشکيل شود و پیگیر مسایل و مشکلات شهرک شود.

وی در ادامه ضمن هشدار به دستگاه های خدمات رسان در ارتباط با قطع خدمات بدون هماهنگی واحدهای تولیدی گفت: هیچ دستگاهی حق ندارد ارائه خدمات به واحد های تولیدی را بدون هماهنگی قطع کند!

وی در ادامه ضمن تاکید بر ایجاد سازوکار مطمئن برای حفاظت از تاسیسات شهرک صنعتی ایلام، افزود: مسئولیت رفع مشکلاتی چون سرقت و مسائلی که به خاطر قصور در نظارت و حفاظت در شهرک ها اتفاق می افتد برعهده خود شهرک ها است و در این خصوص دستگاه های خدمات رسان مسئولیتی ندارند.

وی در ادامه خواستار احیا و فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال شهرک صنعتی ایلام شد و گفت: برای این منظور شرکت شهرک ها لیست این واحد ها را برای بررسی و رفع موانع به ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ارائه دهد.

سلیمانی دشتکی در ادامه به عملکرد موفق ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اشاره کرد و گفت: در این دو نشست بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی احیا و به چرخه تولید برگشت خورده است و در ادامه می بایست باقی طرح های مشکل دار نیز به همین منوال رفع مانع کرد.

وی در ادامه به تلاش های موفقیت آمیز در راستای تشکیل دو شهرک تخصصی صنایع پایین دستی در استان اشاره کرد و گفت: ظرف یکی دو هفته گذشته دو اتفاق مهم در استان در حوزه شهرک های تخصصی صنایع پایین دستی افتاد که اولی مربوط به ایجاد پارک ملی پروپیلن با مشارکت هلدینگ ایرانیان و بخش خصوص در جنب پتروشیمی ایلام ایجاد می شود و دیگری ایجاد شهرک تخصصی صنایع پایین دستی جنب پتروشیمی دهلران است که با به سرانجام رسیدن این دو طرح مهم تحول چشمگیری در توسعه و اشتغال استان شکل خواهد گرفت.

در ادامه این نشست بسطامی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار جهش تولید گفت: برای اجرای این مهم می بایست علاوه بر همکاری دولت با بخش خصوصی زیرساخت های لازم را نیز فراهم کنیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از استاندار ایلام برای به حرکت درآوردن چرخه تولید در استان خواستار رفع برخی مشکلات شهرک های صنعتی در استان شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است