استانداری ایلام

استاندار ایلام در بازدید از ندامتگاه ایلام:

جابجایی ندامتگاه مرکزی ایلام به بیرون از شهر یک ضرورت است/پایان مهرماه مهلت جابجایی

جابجایی ندامتگاه مرکزی ایلام به بیرون از شهر یک ضرورت است/پایان مهرماه مهلت جابجایی

استاندار ایلام در بازدید از ندامتگاه ایلام:
 جابجایی ندامتگاه مرکزی ایلام به بیرون از شهر یک ضرورت است/پایان مهرماه مهلت جابجایی ...

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، عصر امروز یکشنبه ۵ مرداد ماه قاسم سلیمانی‌دشتکی از محل احداث ندامتگاه مرکزی ایلام در خارج از شهر بازدید بعمل آورد.

در این بازدید که رئیس کل دادگستری استان و مدیرکل زندان های ایلام و جمع دیگری از مسئولان استان نیز حضور داشتند، استاندار ایلام بر جابجایی زندان مرکزی ایلام به بیرون از شهر تاکید کرد و گفت: جهت ارائه خدمات بیشتر به خانواده زندانیان و حفط کرامت انسانی آنان، جابجایی ندامتگاه ایلام به بیرون از شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به طولانی شدن احداث ندامتگاه مرکزی در ایلام گفت: این پروژه از سال ۸۲ شروع شده اما هنوز به سرانجام نرسیده و با توجه به کمک های انجام شده برای اتمام پروژه می بایست فاز اول آن ظرف سه ماه آینده و تا اواخر مهرماه سال جاری به اتمام برسد.

وی افزود: با توجه به ضرورت جابجایی زندان لازم است فاز اول ندامتگاه مرکزی ایلام ساخته شود و بعد از نقل مکان زندان به مرور باقی تاسیسات آن‌ نیز کامل شود.

سلیمانی دشتکی از پیگیری های خود برای جذب اعتبارات ملی برای این پروژه گفت و تصریح نمود: در راستای ایجاد زیرساخت های این پروژه دستگاه های متولی می بایست با بسیج امکانات خود نهایت همکاری را در بازه زمانی مشخص داشته باشند.

وی در ادامه از کمک ۲۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات استانی برای تکمیل فاز اول این پروژه خبر داد و گفت: البته اگر متولیان امر به تعهدات خود عمل کنند این کمک در دو مرحله انجام می گیرد و انتطار هست در پایان مهرماه شاهد انتقال‌ زندان مرکزی ایلام به بیرون از شهر باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است