استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته ملی مهارت

استاندار ایلام طی پیامی فرا رسیدن هفته ملی مهارت را تبریک گفت

استاندار ایلام طی پیامی فرا رسیدن هفته ملی مهارت را تبریک گفت

پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته ملی مهارت

استاندار ایلام طی پیامی فرا رسیدن هفته ملی مهارت را تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام،  متن پیام قاسم سلیمانی‌دشتکی به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام‌گذاری سال ۹۹ بعنوان سال جهش تولید نقشه راه غلبه بر مشکلات پیش رو را به همه نشان دادند. در این زمینه نقش فنی و حرفه ای در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری مهم و حائز اهمیت است لذا باید بسترهای آموزش آحاد مختلف جامعه در این زمینه فراهم گردد.

 در این راستا توجه به مقوله مهارت آموزی می تواند ضمن اینکه زمینه ساز اشتغال پایدار در جامعه شود ما را در رسیدن به تحقق شعار راهبردی سال رهنمون سازد.

از این رو هفته ملی مهارت فرصتی برای یاد کردن از مجموعه تلاشگران و فعالان عرصه آموزش فنی وحرفه ای است. کسانی که در کیفی کردن نیروی انسانی جامعه راه را برای پیشرفت، توسعه و بالندگی کشور هموار می سازند.

از انجا که امروز از جمعیت آموزش دیده بعنوان یکی از مولفه های مهم قدرت در عرصه های مختلف یاد می کنند، توجه به مقوله مهارت آموزی در اولویت کاری ارگان ها، نهاده و سازمان‌ها قرار گرفته است. در این میان استفاده از ظرفیت جوانان پرتلاش و خلاق برای ساخت و توسعه استان اقدامی است که بر مبنای توانمندی ها و برنامه های سازمان فنی و حرفه ای امکان تحقق دارد.

اینجانب ضمن تبریک هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای به فعالان عرصه مهارت آموزی به ویژه دست اندرکاران امر در استان ایلام، از درگاه ایزد منان برای همگان عزت، سلامت و سربلندی مسئلت می نمایم.

قاسم سلیمانی دشتکی
استاندار ایلام

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است