استانداری ایلام

دیدار استاندار ایلام با معاون اول رئیس جمهور

استاندار ایلام با معاون اول رئیس جمهور دیدار کرد

استاندار ایلام با معاون اول رئیس جمهور دیدار کرد

 دیدار استاندار ایلام با معاون اول رئیس جمهور

 استاندار ایلام با معاون اول رئیس جمهور دیدار کرد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام ظهر امروز دوشنبه ۲۶ خرداد ماه با دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار استاندار ایلام پس از ارائه گزارشی از وضعیت استان در حوزه های مختلف خواستار توجه ویژه به طرح ها و پروژه های مهم استان در سال جهش تولید شد و گفت: برای تحقق شعار سال تمام توان و ظرفیت استان را بکار بسته ایم و در این زمینه اجرایی شدن و تکمیل پروژه های مهم استان چون اتمام دو پروژه مهم خطوط انتقال آب طرح احیاء و سامانه گرمسیری که نقش مهمی در جهش تولید دارند، در اولویت است‌.

وی در ادامه از معاون اول رئیس جمهور خواستار اتمام پروژه های مذکور در سال جاری شد.

سلیمانی دشتکی در ادامه اشاره ای به وضعیت مناطق سیل زده استان به ویژه مناطق بالا دست سیمره داشت و ضمن تقدیر از نگاه مثبت معاون اول رئیس جمهور به این مناطق گفت: علی رغم مساعدت های بعمل آمده و کمک خوب دولت به این مناطق اما هنوز برخی از مسائل و مشکلات پابرجاست.

وی ادامه داد: در این راستا نیازمند دستورات لازم در رفع مسائلی چون تامین اعتبار تکمیلی تملک زمین، باغات و منازل مسکونی و مستحدثات روستاهای چم روته، داربلوط و ... عرب رودبار و در جهت بهره برداری سد سیمره با ظرفیت کامل هستیم.

در پایان این نشست معاون اول رئیس جمهور در جهت رفع مشکلات مطرح شده با نظر مساعد قول پیگیری دادند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است