استانداری ایلام

استاندار ایلام

آغاز بکار قرارگاه سازندگی هلیلان با سفر نماینده عالی دولت به شهرستان هلیلان

آغاز بکار قرارگاه سازندگی هلیلان با سفر نماینده عالی دولت به شهرستان هلیلان

 آغاز بکار قرارگاه سازندگی هلیلان با سفر نماینده عالی دولت به این شهرستان

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، صبح امروز جمعه ۲۳ خرداد ماه با سفر رسمی قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام به مناطق محروم هلیلان رسما قرارگاه سازندگی هلیلان شروع بکار کرد.

بر اساس این گزارش در این سفر معاونین و مدیران کل دستگاه های اجرایی عضو قرارگاه، استاندار ایلام را همراهی می کنند.

چهار کمیته محرومیت زدایی، کمیته اجتماعی، کمیته اقتصادی و کمیته عمرانی ذیل قرارگاه سازندگی هلیلان که به دستور استاندار ایلام برای رفع محرومیت این منطقه ایجاد شده، قرار دارد.

این قرارگاه چهار شنبه های آخر هر ماه تشکیل جلسه می دهد و آخرین اقدامات انجام شده در بحث محرومیت زدایی مورد بررسی و گفتگو قرار گیرد.

از اقدامات مهم قرارگاه رایزنی استاندار ایلام و با مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد مستضعفان در دیدار قاسم سلیمانی دشتکی با معاون بنیاد مستضعفان کشور و ایجاد تفاهم نامه برای تحت پوشش قراردادن هلیلان همزمان با شهرستان ملکشاهی بعنوان پایلوت محرومیت زدایی در استان است.

گفتنی است در این سفر استاندار ایلام و همراهان از مناطق محروم هلیلان از جمله روستای میدر و ایستگاه پمپاژ تامین اراضی روستا، روستای پیاز آباد و افتتاح شبکه بهداشت دهستان پیاز آباد و پروژه ۵۰۰ هکتاری باغ زیتون سرچم هلیلان و گلخانه ۱۰ هکتاری شرکت پیشگامان کوثر شهرستان تازه تاسیس هلیلان بازدید بعمل آمد و در دیدار با مردم مسائل و مشکلات منطقه از نزدیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است