استانداری ایلام

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام:

تاثیرگذاری حوزه روابط عمومی ها در ارزیابی عملکرد مدیران اعمال می شود

تاثیرگذاری حوزه روابط عمومی ها در ارزیابی عملکرد مدیران اعمال می شود

سند جامع اطلاع رسانی استان تدوین می شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام:
تاثیرگذاری حوزه روابط عمومی ها در ارزیابی عملکرد مدیران اعمال می شود

ایلام _ ایرنا_ مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام گفت: این اداره کل با مشارکت  شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و بر اساس شاخص های ۲۰ گانه در حوزه روابط عمومی، سند جامع اطلاع رسانی استان را تدوین خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، آیت قیصربیگی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تسریع در فرآیند تدوین هرچه مطلوب تر این سند شاخص های ۲۰ گانه ارزیابی هفته آینده به فرمانداری ها و کلیه دستگاه های اجرایی استان اعلام می شود.

وی هدف از تدوین سند جامع اطلاع رسانی استان را ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها بعنوان مرکز پاسخگویی در سازمان ها و پل ارتباطی دوسویه میان مردم و مسئولان اعلام کرد.

به گفته وی، مقدمات تدوین این سند با تعیین شاخص های 20 گانه  تهیه و این شاخص ها معیار اصلی ارزیابی مدیران کل و فرمانداران در حوزه روابط عمومی و فرآیند پاسخگویی به مردم و رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام بیان کرد: در این شاخص ها علاوه بر اینکه سعی شده نقش مهم و تعیین کننده روابط عمومی ها در ارتقای جایگاه سازمان در بین مردم و رسانه ها باز تعریف و حفظ شود جایگاه مردم در سازمان ها را نیز ارتقا می بخشد.

#تاثیرگذاری ارزیابی حوزه روابط عمومی ها در ارزیابی عملکرد مدیران

وی همچنین در خصوص ارزیابی جدید دستگاه های اجرایی در زمینه اطلاع رسانی گفت: به کلیه فرمانداری ها و ادارات استان اعلام شده تا هفته نخست هر ماه عملکرد دستگاه مربوطه در زمینه اطلاع رسانی در طول ماه قبل  را به این اداره کل اعلام‌ کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بر اساس تاکید استاندار ایلام،  نتیجه ارزیابی حوزه روابط عمومی ها در ارزیابی عملکرد مدیران محاسبه می شود در این زمینه  مدیران در توجه به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

قیصربیگی اظهار کرد: در این زمینه عملکرد مدیران در حوزه پاسخگویی و ارائه گزارش به مردم و رسانه ها تا حدی حائز اهمیت بوده که ممکن است در صورت نداشتن عملکرد مطلوب به سلب مسوولیت آنها منجر شود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام بیان کرد: ارزیابی ۱۱ فرمانداری و ۵۰ دستگاه اجرایی استان در دو ماه نخست امسال( فروردین و اردیبهشت) در حوزه روابط عمومی در دست اجرا است و نتیجه آن هفته آینده اعلام می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است