استانداری ایلام

استاندار ایلام

مدیران روابط عمومی مشاور امین مدیر سازمان هستند

مدیران روابط عمومی مشاور امین مدیر سازمان هستند

مدیران روابط عمومی مشاور امین مدیر سازمان هستند

صحبت‌های مهم استاندار ایلام در نشست با روابط عمومی های استان:
 تخصیص اعتبار به روابط عمومی ها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است/مدیران بهترین ها را در روابط عمومی بکارگیری کنند/روابط عمومی ها ضمن ارائه گزارش دنبال پاسخگویی در سازمان ها باشند/مدیر روابط عمومی مشاور امین مدیر سازمان است/روابط عمومی ها آیینه واقعیت نما و تمام نمای سازمان و مدیران هستند/نقش رسانه ها و روابط عمومی ها در سه رخداد سیل، اربعین و کرونا بی بدیل بود

💢به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، صبح امروز پنجشنبه ۱ خرداد ماه به مناسبت هفته روابط عمومی نشستی با حضور مدیران روابط عمومی و مدیران کل و فرمانداران بصورت ویدئو کنفرانس و حضوری به ریاست قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام برگزار شد.

در این نشست استاندار ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سارمی هفته روابط  عمومی را تبریک گفت و تصریح نمود: زحمات و تلاش های نیروهای روابط عمومی در کنار رسانه ها و صدا و سیما در حوادث و رخدادهایی چون سیل، زلزله، اربعین، و ... امروز کرونا قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: ما سه واقعه که همراه با سه حرکت عظیم همراه شد را تبدیل به فرصت نمودیم اولین ان سیل بود که از آن فرصتی برای جذب اعتبارات و عمران و آبادانی استان ساختیم دوم مراسم اربعین بود که با وحدت و هم افزایی آن را تبدیل به یک حماسه بزرگ کردیم و امروز چالش کرونا را به بهانه ای برای بهم نزدیک کردن دلها مبدل ساختیم تا وحدت و همدلی بسیار قوی در استان ایجاد شود که در سه مورد ذکر شده نقش رسانه ها و روابط عمومی ها برجسته و بی بدیل بوده است.  

در ادامه به نکات مهم صحبت های قاسم سلیمانی دشتکی در نشست با مدیران روابط عمومی که در حضور فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی و مدیران ارشد استان ایراد شد اشاره می شود:👇
🔰تخصیص اعتبار به روابط عمومی ها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

🔰مدیران دقت کنند بهترین افراد و نخبه ها را در حوزه روابط عمومی به کار گیری نمایند.

🔰عملکرد روابط عمومی در عملکرد سازمان تاثیر گذار است.

🔰مدیران تلاش کنند یک درصد اعتبارات به روابط عمومی ها تخصیص داده شود.

🔰روابط عمومی ها انتقادات را به مدیران انتقال دهند.

🔰بدترین شیوه ی مدیریت توجیه گری است و اگر مدیر به جای پذیرش واقعیت به دنبال توجیه باشد بدترین روش مدیریت است.

🔰روابط عمومی ها ضمن ارائه گزارش دنبال پاسخگویی در سازمان ها نیز باشند.

🔰روابط عمومی مشاور امین مدیر است و باید این مهم در دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

🔰مسئولین کشوری با توجه به فعالیت رسانه ها و روابط عمومی ها صدای ما را در رخدادهای مختلف شنیدند.
 
🔰کار کمیته رسانه ای در بحث کرونا موفقیت آمیز بود.

🔰همه ی ارکان نظام دراستان و دستگاههای اجرایی به بهداشت و درمان کمک کردند.

🔰 آمار ها در بحث کرونا در حال کاهش است البته نواسانات هم وجود دارد. دراین زمینه باید تلاش بیشتری داشته باشیم که صدای ما بیشتر به مرکز در زمینه کرونا برسد.

🔰روابط عمومی باید جامعه شناسانه، روان شناسانه و هنرمندانه نسبت به انجام کار ها اقدام نماید.
 
🔰روابط عمومی پیشانی سازمان هستند و بایست باظرافت و هنرمندی عملکرد دستگاهها را منعکس کنند و به همین ظرافت و هنرمندی مشکلات را انعکاس دهند.

🔰مدیران باید با کمک روابط عمومی ها به موقع مشکلات را بپذیرند و در صدد رفع آنها باشد و به دنبال دلیل، بهانه و توجیه نباشند و بلکه له دنبال رفع مشکل باشند.

🔰روابط عمومی از اینکه بخواهد مشکلات را به مدیر سازمان بگوید  ترس نداشته باشد و مشکلات مردم را به مدیر منعکس  کند و ارتباط هنرمندانه و ظریفی بین مردم و مسئولین برقرار سازد.

🔰در خبرها عملکردها، مشکلات و اقدامات بیان شود و اخبار سطح پایین انعکاس داده نشود.

🔰باید از رویکرد گفتاری و نوشتاری گذرکنیم و به سمت عمل گرایی حرکت کنیم.
 
🔰بروکراسی اداری را از سر راه خدمتگذاری به مردم بردارید.
 
🔰روابط عمومی ها کمک کنند افرادی که به دنبال مانع تراشی هستند را شناسایی کنند تا موانع و مشکلات برطرف شود.
 
🔰هدف و رسالت ما خدمت به مردم است و روابط عمومی ها این راه را می توانند تسهیل کنند و موانع را بردارند و فرهنگ سازی کنند.

🔰روابط عمومی ها چون ارتباطات قوی با مردم دارند مدیران را توجیه کنند.

🔰 اگر فردی مشکلی را بیان کرد مدیر دستگاه دنبال توجیه نباشد.
 
🔰روابط عمومی ها واقعیت ها را انعکاس دهند و فقط به بیان تعریف و تمجیدها و خوبی ها نپردازند و اشکالات را نیزبیان کنند.

🔰روابط عمومی ها آئینه واقعیت نما و تمام نمای سازمان و مدیران هستند که می توانند مدیران را به سمت واقعیت ها سوق دهند.

مردم انتظار دارند ، مشکلات دیده شود ، خدمات ارائه شود و این کار روابط عمومی است.
 
🔰من از زحمات یکساله روابط عمومی ها و تعامل خوب رسانه ها با این مجموعه تشکر می کنم.

🔰مردم انتظار دارند ، مشکلات دیده شود ، خدمات ارائه شود و این کار روابط عمومی است.
 
🔰من از زحمات یکساله روابط عمومی ها و تعامل خوب رسانه ها با این مجموعه تشکر می کنم.

💢به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام در ابتدای این نشست ابتدا آیت قیصربیگی مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ضمن ارائه گزارش از استاندار ایلام به خاطر حمایت های بی دریغ از روابط عمومی تشکر کرد.

در ادامه چند تن از مدیران دستگاه ها و مدیران روابط عمومی و رسانه به بیان نقطه نظرات خود در موضوع روابط عمومی پرداختند.

سپس بصورت نمادین از تعدادی از مدیران دستگاه ها و مدیران روابط عمومی به بهانه هفته روابط عمومی تجلیل بعمل آمد.

پایان بخش این نشست باشکوه که با حضور یکصد دستگاه اجرایی بصورت ویدئوکنفرانس و حضوری برگزار شد تجلیل شورای هماهنگی روابط عمومی های استان از زحمات قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام به خاطر حمایت های ایشان از روابط عمومی های استان بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است