استانداری ایلام

استاندار ایلام در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان:

به سراغ مشکلات برویم قبل از اینکه مشکلات به سراغ ما بیایند

به سراغ مشکلات برویم قبل از اینکه مشکلات به سراغ ما بیایند

 به سراغ مشکلات برویم قبل از اینکه مشکلات به سراغ ما بیایند!
استاندار ایلام در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان:
 در قضاوت ها همیشه حق با مردم است/وقتی مشکلی وجود دارد همه چیز را نرمال نشان ندهیم!/مدیران پروژه های تحت اقدام را با جدیت دنبال کنند

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ضمن انتقاد از رویه برخی مدیران در نوع گزارش دهی و تحلیل موضوعات گفت: آنچه که از طرق مختلف از مردم دریافت می کنیم با گزارشی که برخی مدیران ارائه می دهند، اختلاف دارد!

وی در ادامه با ذکر این نکته که منکر زحمات مدیران در حوزه های مختلف از جمله در بخش صنعت استان نیستم و مجموعه تلاش ها در این حوزه باعث رشد معنادار سرمایه گذاری و کاهش آمار بیکاری شده است اما این بدان معنا نیست که دیگر موضوع و مشکلی وجود ندارد.

سلیمانی دشتکی در ادامه گفت: سرمایه گذاری ۴۹ هزار میلیارد تومانی و رشد بالای ۲۰۰ درصدی سرمایه گذاری و کاهش نرخ بیکاری به ۸.۳ درصد و احیاء و فعال سازی قریب ۱۰۰ واحد تولیدی در ظرف دو و نیم سال قابل تقدیر و کم نظیر است اما این بدین معنا نیست که دیگر مشکلی نداریم و بیکاری وجود ندارد و واحدهای تولیدی مشکل ندارند!

وی به تعطیلی و نیمه فعال بودن ۴۰ درصد کارگاه های استان واکنش نشان داد و گفت: علی رغم شرایط خاص کشور این پذیرفتنی نیست با وجود این مشکلات همه چیز را مطلوب نشان بدهیم بلکه بایست مسائل و مشکلات را به صورت تخصصی بررسی کرد و هرجایی مشکل هست از تمام ظرفیت ها برای حل آن مشکل استفاده شود.

استاندار ایلام در ادامه با طرح این سئوال که آیا نیازی به بررسی مسائل و مشکلات برخی شهرک های صنعتی در استان که نیمه فعال و یا تعطیل هستند، نیست، تاکید کرد: وقتی مشکل هست، وقتی موضوعی هست نگوییم همه چیز نرمال است و مسئله ای نیست، اصلا فلسفه حضور ما بعنوان مسئول شناسایی و بررسی مسائل و رفع موانع و مشکلات است.

نماینده عالی دولت ضمن اینکه از مدیران استان خواست که پیش دستی کنند و به سراغ مسائل و مشکلات مردم بروند، تاکید کرد: مدیر دلسوز و متعهد قبل از اینکه مشکل بیاید درب اتاقش خیمه بزند خود سراغ مشکلات می رود.

وی با اشاره به گزارش برخی مدیران از عدم موضوع و مشکل در حوزه کاری خود گفت: این درحالی است که پیامک هایی از طرف مردم در همان حوزه دریافت کرده ام که با گزارش ارائه شده مدیر مربوطه تفاوت دارد!

وی افزود: تفاوت و فاصله نظر مردم با مسئولان در ارتباط با مشکلات نشانه ضعف مدیریت است و در این زمینه همیشه نگاه و قضاوت مردم ارجح تر و درست تر است و بهترین کار بجای توجیه کردن این است که دنبال رفع مشکلات باشیم.

استاندار ایلام با اشاره به دستاوردهای خوب در سال ۹۸ تاکید کرد: مسئولان مربوطه مواظب باشند برای حفظ و ارتقای این دستاوردها نیهزمند تلاش و پشتکار بیشتر هستیم و کوچکترین غفلت وضعیت را تغییر خواهد داد.

وی افزود: امروز پروژه های مهم و تعیین کننده ای چون پتروشیمی های مهم مهران، هلیلان و دره شهر، بنزین پیرولیز و طرح های بزرگ حوزه آب و خاک و کشاورزی چون سامانه گرمسیری و طرح های مهم زیر ساخت جاده ای چون آزاد راه های پل زال، چیلات و دهلران نجف اشرف و حمیل ایلام کربلا در دستور کار و تحت اقدام است که مدیران مربوطه بایست به جدیت دنبال کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است