استانداری ایلام

تجلیل استاندار ایلام از معلمان نمونه استان

شان و جایگاه معلم بایست در جامعه حفظ شود.

شان و جایگاه معلم بایست در جامعه حفظ شود.

تجلیل استاندار ایلام از معلمان نمونه استان

قاسم سلیمانی دشتکی:
شان و جایگاه معلم بایست در جامعه حفظ شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، عصر امروز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام درمراسم بزرگداشت مقام‌معلم که‌بصورت ویدئو کنفرانس بارئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد ضمن تبریک هفته معلم بر حفظ و جایگاه معلمان درجامعه تاکید کرد و گفت: معلمان پیشقراولان‌ دانایی و آگاهی در جامعه هستند و تراز توانمندی هر ملتی ریشه در جایگاه معلمان در آن کشورها دارد.

وی در ادامه نقش و وظیفه معلمان در جامعه را خطیر و مهم عنوان کرد و گفت: معلمان با تعلیم و تربیت دانش آموزان آینده یک کشور را در مسیر توسعه و بالندگی در دستان پرمهر خود متبلور می سازد.

سلیمانی دشتکی در ادامه از همراهی جامعه فرهنگیان در مبارزه با کرونا تشکر کرد و گفت: در این شرایط با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که مدارس تعطیل شدند اما کار معلمان متوقف نشد بلکه با اشکال مختلف برنامه های آموزشی خود را از راه دور ادامه دادند.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا در ارتباط با وضعیت بازگشایی مدارس نیز گفت: در ستاد ملی مبارزه با کرونا مقرر شد که وضعیت مدارس یک هفته دیگر بررسی شود و اگر همه چیز خوب بود مدارس در مناطق سفید از ۲۷ اردیبهشت ماه به حفظ فاصله گذاری اجتماعی بازگشایی شود.

🔹گفتنی است در پایان این مراسم با حضور زینی وند مدیرکل آموزش و پرورش استان، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام از معلمان نمونه استان تجلیل بعمل آورد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است