استانداری ایلام

استاندار ایلام

تقدیر استاندار ایلام از کارگر نمونه کشوری

تقدیر استاندار ایلام از کارگر نمونه کشوری

 تقدیر استاندار ایلام از کارگر نمونه کشوری

قاسم سلیمانی دشتکی:
سال ۹۸ سال موفق اشتغال استان بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، صبح امروز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در حاشیه ارتباط ویدئوکنفرانسی استاندار ایلام با رئیس جمهور از محمد جعفری کارگر شرکت سیمان ایلام که به عنوان کارگر نمونه سی و یکمین جشنواره ملی امتنان معرفی شده بود، تجلیل بعمل آمد.

سلیمانی دشتکی در این مراسم ضمن تبریک این موفقیت به جامعه کارگری استان سال ۹۸ را سال موفق اشتغال استان عنوان کرد و گفت: سال گذشته از نظر اشتغال سال بسیار خوبی بود و در سرمایه گذاری هم بسیار موفق عمل کردیم و باید تلاش کنیم که امسال نه تنها وضع سال گذشته تثبیت شود بلکه حرکت روبه جلو نیز داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که احتمالا در برخی از صنایع بزرگ استان تعدیل نیرو داشته باشیم، اضافه کرد: بطور مثال در پتروشیمی با افتتاح پروژه ها ممکن است تعدیل نیرو داشته باشیم که باید در بخش های دیگر نسبت به جبران آنها اقدام کنیم.

سلیمانی دشتکی با اشاره به این مهم که  قول اجرای دو پروژه مهم pp و بنزین پیرولیز در استان داده شده است، گفت: اقدامات لازم برای عملیات اجرایی پتروشیمی مهران و دره شهر انجام گرفته است و کار دو نیروگاه مهران و دهلران نیز در دست اقدام است.
 
وی ادامه داد: پروژه هایی که قرار بوده در سال ۹۹ شروع به کار کنند بایست این مهم  انجام شود و تا نرخ بیکاری را به همین نحو به سمت نزولی حرکت دهیم.

استاندار ایلام در پایان گفت: از آقای محمد جعفری که به عنوان کارگر نمونه کشوری در بخش صنعت انتخاب شدند که کارگر مبتکر و متعهدی هم هستند و در سطح ملی برای استان افتخار آفرینی کردند تقدیر و تشکر می کنم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است