استانداری ایلام

استاندار ایلام

صادرات از مرز مهران رشد چشمگیری داشته است

صادرات از مرز مهران رشد چشمگیری داشته است

 اعتبارات عمرانی ملی و ملی استانی در بودجه 98 بیش از 40 درصد رشد داشته است.
استاندار ایلام گفت؛ مدیران تا روز شنبه فرصت دارند پیشنهادات تکمیلی خود را در ارتباط با بودجه 98 ارائه دهند.

وی در خصوص بودجه 98 نیز از مدیران خواست که تا روز شنبه هفته آینده پیشنهادات تکمیلی خود را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال نمایند تا در نهایت از طریق نمایندگان در کمیسیون ها مطرح شود.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه خاطر نشان کرد: ما نیز پیشنهاداتی برای افزایش بودجه از طریق نمایندگان ارائه داده ایم و در کمیسیون های تخصصی مجلس مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد: در موضوع بودجه 98 در خصوص درآمدها هم بحث داشته ایم که این درآمد اعلام شده برای ایلام واقعی نیست و در یک حساب سرانگشتی و یک بررسی صورت گرفته بدون شرکت های نفتی و ان جی ال بیش از 48 میلیارد تومان از مالیات هایی که در استان باید وصول می شده است در مرکز و دیگر استان ها پرداخت شده که این باید جزو درآمدهای استان محاسبه شود و در این خصوص هم رایزنی هایی برای وصول این درآمدها در استان صورت گرفته است.
 
استاندار ایلام در ادامه با اشاره به افزایش میزان اعتبارات استان نسبت به سال گذشته و میانگین کشوری تصریح نمود؛ در بودجه 98 اعتبارات ملی و ملی استانی بیش از 40 درصد  و اعتبارات استانی در حوزه ی عمرانی بیش از 13/8 درصد رشد داشته است و این نتیجه تلاش ها و رایزنی های انجام شده است.

وی همچنین در خصوص بازگشایی مرزهای چیلات و چنگوله هم ابراز امیدواری کرد و گفت: در چند روز گذشته مذاکرات خوبی با آقای دانایی فر مشاور معاون اول رئیس‌جمهور در امور عراق داشته ایم و مقرر شد بازگشایی این مرزها در دور جدید رایزنی ها با مقامات عراقی به جد پیگیری شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است