استانداری ایلام

استاندار ایلام عنوان کرد:

نیروهای مسلح به کمک ستاد استانی مبارزه با کرونا می آید

نیروهای مسلح به کمک ستاد استانی مبارزه با کرونا می آید

استاندار ایلام عنوان کرد:
نیروهای مسلح به کمک ستاد استانی مبارزه با کرونا می آید

 به گزارش پایگاه اطلاع استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز سه شنبه ۵ فروردین ماه در نشست مشترک با معاون هماهنگی قرارگاه منطقه ای ارتش غرب کشور، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی استان، رئیس جمعیت هلال احمر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به فرمان ارزشمند مقام معظم رهبری در پای کار آمدن نیروهای مسلح برای مبارزه با بیماری کرونا گفت: به یقین استفاده از توان و ظرفیت نیروهای مسلح در این شرایط بسیار حائز اهمیت و مهم است.

وی ادامه داد: در این راستا قرارگاه ارتش در غرب کشور کنترل مبادی ورودی و خروجی و ضد عفونی شهرستان های چرداول، سیروان، ایوان و هلیلان را بر عهده گرفته است.

استاندار ایلام ادامه داد: همچنین سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر و بهداشت و درمان و ... کنترل مبادی ورودی و ضد عفونی دیگر مناطق استان را پوشش می دهند.

وی در ادامه از اهتمام جدی سپاه و نیروی انتظامی در ضد عفونی و کنترل مناطق مختلف و مبادی ورودی استان تشکر کرد و گفت: امروز در یازده مبادی ورودی استان با دستگاه تب سنج و با کمک دستگاه های متولی ورود و خروج افراد تحت نظر و کنترل است و بایست با شدت ادامه یابد.

سلیمانی دشتکی هدف از کنترل و پایش مبادی ورودی و خروجی استان را علاوه بر اجرای طرح غربالگری، ممانعت از ورد افراد غیر بومی به استان با توجه به ممنوعیت برنامه های سفر نوروزی عنوان کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است