استانداری ایلام

استاندار ایلام

تنها با همکاری مردم قادر به شکست دادن کرونا هستیم/از همراهی خوب مردم در نرفتن به مراسم جمعه آخر سال تشکر می کنم

تنها با همکاری مردم قادر به شکست دادن کرونا هستیم/از همراهی خوب مردم در نرفتن به مراسم جمعه آخر سال تشکر می کنم

‍ استاندار ایلام:
 تنها با همکاری مردم قادر به شکست دادن کرونا هستیم/از همراهی خوب مردم در نرفتن به مراسم جمعه آخر سال تشکر می کنم
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه رزمایش بزرگ ضدعفونی شهر ایلام اظهار داشت: همه دستگاه ها و نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج شده اند تا شهر ایلام را ضد عفونی کنند اما باز اگر مردم رعایت نکنند، بحران کرونا مهار نمی شود.

وی عملکرد استان را در مقابله و پیشگیری از بیماری را مثبت ارزیابی کرد و افزود: تمهیدات خوبی برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در ستاد مبارزه با کرونا اندیشیده شده است.

استاندار ایلام گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهید مصطفی و بیمارستان صحرایی ۵۰ تختخوابی در آشیانه بالگرد برای بیماران کرونا، ۲  باشگاه ورزشی نیز با ۴۰۰ تخت برای دوران نقاهت بیماران کرونایی آماده شده است.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: با همکاری سپاه، ناجا، ارتش، دامپزشکی، آب و فاضلاب روستایی و سایر دستگاه ها ضدعفونی شهر ایوان انجام گرفته است و در ادامه شهر ایلام نیز برای دومین بهر در سطح گسترده ضدعفونی می شود.

وی تاکید کرد: ملت ایران امسال عید و چهارشنبه سوری ندارد و همه در همدردی با بازماندگان شمار زیادی از افراد فوت شده همدردی می کنیم.

سلیمانی دشتکی گفت: مردم همراهی خوب و قابل تقدیری در نرفتن به مراسم جمعه آخر سال داشتند و می طلبد در ادامه نیز یار و همراه مسئولان در شکست کرونا باشند.

استاندار ایلام اظهار داشت: همه مهمانسراها، بوم گردی ها و اماکن اقامتی و سیاحتی استان تعطیل است و امیدواریم که مردم با حذف دورهمی عید و مهمان پذیری بتوانند بیماری کرونا را قطع زنجیره کنند.

وی از تلاش همه ارگان ها و دستگاه های درگیر که برای ضدعفونی شهر و مهار بیماری کرونا در استان تلاش می کنند، قدردانی کرد.

رزمایش ضدعفونی شهر ایلام توسط گروه های جهادی شب گذشته دوشنبه ۲۶ اسفندماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و جمع دیگری از مسئولان استان برگزار شد.

به گفته فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام، ۱۰۰ گروه جهادی متشکل از سپاه، بسیج، ناجا، روحانیت و اصحاب رسانه برای ضدعفونی شهرهای ایلام ساماندهی و تشکیل شده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است