استانداری ایلام

استاندار ایلام

‍ رایزنی گسترده استاندار ایلام با مقامات عالی رتبه کشور/استاندار ایلام خواستار کمک معاون اول رئیس جمهور، وزیر بهداشت و درمان، وزیر نیرو و فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور در امر پیشگیری و کنترل بیمار

‍ رایزنی گسترده استاندار ایلام با مقامات عالی رتبه کشور/استاندار ایلام خواستار  کمک معاون اول رئیس جمهور، وزیر بهداشت و درمان، وزیر نیرو و فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور در امر پیشگیری و کنترل بیمار

‍ رایزنی گسترده استاندار ایلام با مقامات عالی رتبه کشور/استاندار ایلام خواستار  کمک معاون اول رئیس جمهور، وزیر بهداشت و درمان، وزیر نیرو و فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور در امر پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در استان شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی #استاندار_ایلام امروز دوشنبه ۲۶ اسفندماه بعد از ارتباط زنده ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور، طی تماس های تلفنی با دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا، دکتر اردکانیان وزیر نیرو و امیر آریانفر فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور پیگر خواسته ها و مطالبات استان در بحث بیماری کرونا شد.

بر اساس این گزارش استاندار ایلام از معاون اول رئیس جمهور خواستار اعتبار ویژه برای حوزه بهداشت درمان استان شد و گفت: در این شرایط جهت پیشگیری و مبارزه با این بیماری نیازمند اعتبار ویژه ای برای تهیه نیازمندی های استان در این زمینه هستیم.

در این ارتباط تلفنی بر بسیج همه امکانات دولت، نهادهای مختلف و بخش خصوصی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان تاکید شد.

استاندار ایلام در ادامه در گفتگو با وزیر بهداشت و درمان با اشاره به کمک ۱۴۰۰ میلیارد تومانی دولت به این وزارتخانه پیگیر سهم استان از اعتبار مذکور شد و گفت؛ علی رغم کمک ۶۵۰ میلیون تومانی استان به دانشگاه علوم پزشکی استان  اما نیازمندی های حوزه بهداشت و درمان استان بسیار بیشتر از این میزان است و در این راستا خواستار تجهیز اقلام مورد نیاز کادر پزشکی استان هستیم.

وی افزود: از تمام توان و ظرفیت استان برای کمک به حوزه بهداشت و درمان استفاده کرده ایم اما این جوابگوی نیازها در این حوزه نیست.

سلیمانی دشتکی سپس در ارتباط تلفنی با وزیر نیرو خواستار تامین امکانات لازم برای تهیه دستگاه تولید محلول ضدعفونی آب ژوال شد و گفت: برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ضرورت دارد تمامی معابر و کوچه ها و خیابان ها و مکان های عمومی شهر و روستا و ... در استان ضد عفونی شود و برای این حجم گسترده نیازمند مساعدت و همکاری لازم وزارت نیرو در راستای تهیه چند دستگاه تولید محلول ضدعفونی آب ژوال هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵ دستگاه تولید محلول ضدعفونی آب ژوال با ظرفیت ۴ هزار لیتر در روز در استان وجود دارد که این میزان جوابگوی نیاز استان نیست.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا در ادامه در گفتگو با امیر آریانفر فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور خواستار کمک ارتش در جهت ضد عفونی مناطق مختلف استان شد و گفت: ارتش در کنار مجموعه سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی می تواند نقش بی بدیل خود همچون گذشته در استان به نمایش بگذارد.

وی در ادامه خواستار کمک ارتش در بعد ابزار و امکانات مواد ضدعفونی در استان شد.

🔹گفتنی است که در این ارتباط های تلفنی معاون اول رئیس جمهور، وزیر بهداشت و درمان، وزیر نیرو و فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های بیماران جان‌باخته بر اثر کرونا بر بسیج همه امکانات کشور و دولت برای ریشه کنی کرونا در کشور و استان تاکید کردند و آمادگی خود را برای کمک به استان در جهت کنترل و غلبه بر این بیماری اعلام کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است