استانداری ایلام

استاندار ایلام

پاسخ استاندار ایلام به دغدغه مردم ایوان در کنارتان هستم

پاسخ استاندار ایلام به دغدغه مردم ایوان در کنارتان هستم

 پاسخ استاندار ایلام به دغدغه مردم ایوان:
 در کنارتان هستم

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی #استاندار_ایلام در واکنش به سئوالات و دلنگرانی برخی از بزرگان و شهروندان ایوانی در خصوص اوضاع شهرستان گفت: با توجه به وضعیت ایوان در بحث کرونا به لحظه اوضاع این شهرستان را رصد می کنم و در جریان دغدغه ها و دلنگرانی های  مردم خوب این دیار هستم.

وی در ادامه گفت: برای همین منظور معاون محترم توسعه و منابع انسانی استانداری را بعنوان نماینده ویژه جهت کمک به مردم خوب و شریف ایوان و فرماندار محترم این شهرستان مامور کردم.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به برخی گله مندی ها از این انتخاب، اظهار داشت: لازم است که مردم خوب این دیار بدانند که هدف از این کار حمایت، پشتیبانی و کمک به شهرستان برای بیرون آمدن از شرایط کنونی است و البته مردم هم بایست همکاری و کمک کنند تا انشاءالله وضعیت به حالت عادی برگردد.

وی در ادامه با اشاره به این مهم که در حمایت از مردم ایوان از هیچ کمکی فروگذار نخواهد بود، اظهار داشت: با تلاش های انجام شده اقلام مورد نیاز بهداشتی در دسترس مردم قرار گرفته و انشاء الله در ادامه با توان بیشتر این کمک ها ادامه خواهد یافت.

سلیمانی دشتکی در پایان با اشاره به این موضوع که بیشترین شیوع بیماری کرونا در دو شهرستان ایلام و ایوان بوده است، خواستار همکاری و کمک مردم این مناطق و دیگر شهرستان های استان شد و گفت: در این شرایط سخت تا از بین رفتن ویروس کرونا در کنار مردم خوب استان و شهرستان ایوان هستم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است