استانداری ایلام

استاندار ایلام

ایجاد زائر سرا آسایش خاطر زائران ایلامی را به دنبال دارد

ایجاد زائر سرا آسایش خاطر زائران ایلامی را به دنبال دارد

استاندار ایلام گفت؛ اعتقاد به ائمه ی اطهار جزئی از زندگی مردم ایران و ایلام است.

استاندار ایلام در ادامه گفت؛ کسانی که دارای اعتقادات قوی هستند در تاب آوری مسائل و مشکلات زندگی استقامت بیشتری دارند و کمتر آسیب می بینند.

وی کارهای فرهنگی را یک سرمایه گذاری خوب در جامعه دانست و گفت؛ هرچه در راستای امورات فرهنگی خوب عمل کنیم درواقع در جهت تقویت و بیمه شدن جامعه حرکت کرده ایم.

وی افزود؛ همیشه در مسائل فرهنگی پیش قدم بوده ام و هر کاری از دستم در این حوزه بر آمده انجام داده ام و در خصوص ایجاد زائرسرا علاوه بر مشارکت مردم و خیران، باید راهکارهای قانونی برای کمک به این طرح نیکو انجام دهیم.

نماینده عالی دولت به کمک 400 میلیون تومانی در سال گذشته به زائرسرا اشاره کرد و گفت؛ امسال نیز حدود 500 میلیون تومان برای زائر سرا اختصاص می یابد و از منابع عمومی استان و ماده 12 هم 500 میلیون تومان دیگر اختصاص خواهد یافت و البته تخصیص آن بایست 100 درصد باشد.

وی در ادامه ضمن اینکه خواستار کمک گرفتن از موسسات خیریه و بنیاد مستضعفین شد،  تصریح نمود؛ بایست فرصتی برای مشارکت بیشتر مردم و شرکت در این امر خیر فراهم آوریم و از طرفی از خیرین استان و ایلامیان مقیم تهران نیز کمک گرفت.

گفتنی است که زائرسرای ایلامیان در مشهد در زمینی به مساحث 700 متر مربع و در 8 طبقه در فاصله 2 کیلومتری حرم حضرت امام رضا (ع) ساخته می شود که ظرفیت اسکان 250 نفر در شبانه‌روز را خواهد داشت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است