استانداری ایلام

استاندار ایلام

انقلاب اسلامی یک معجزه و نصر الهی بود

انقلاب اسلامی یک معجزه و نصر الهی بود

استاندار ایلام
انقلاب اسلامی یک معجزه و نصر الهی بود/مسئولان در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر حضور گسترده داشته باشند/دهه فجر یادآور در هم شکستن طاغوت، استعمار و استکبار در ایران است/مجموعه حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خط انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جدید است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، صبح امروز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه در در نشست شورای هماهنگی حفظ و آثار و کمیته جمع آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس استان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر یادآور در هم شکستن طاغوت، استعمار و استکبار در ایران است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در دوران طاغوت تمام امکانات کشور در اختیار بیگانگان به ویژه آمریکائیان بود، تصریح نمود: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که انقلاب اسلامی را به ملت بزرگ ایران هدیه داد و امروز چهل و یکمین سالگرد آن را جشن می گیریم.

وی افزود: در آن زمان پیروزی انقلاب اسلامی که با دستان خالی صورت گرفت یک معجزه و نصر الهی بود.

استاندار ایلام در ادامه به تعویق سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: این سفر که قرار بود در روز سه شنبه هفته جاری انجام شود به زمان دیگر موکول شد و از آنجا که برنامه های دهه فجر با برنامه های سفر ریاست جمهوری درهم ادغام شده بود لازم است که این برنامه های در روال عادی خود اجرا و ادامه یابد.

وی با تاکید بر این مهم که مسئولان در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر حضور گسترده داشته باشند، اضافه کرد:  انتظار است که با توجه به شرایط امروز کشور و منطقه ویژه برنامه های دهه مبارک فجر با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب سرهنگ شرف بیانی گفت: از حضور جناب سرهنگ فولادی جوانی پرکار، بانشاط، ولایی و بااخلاص در مجموعه بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس بسیار خوشحالم و از هر کمکی برای پیشبرد اهداف این بنیاد دریغ نخواهیم کرد.  

وی کار بنیاد را مهم و ارزشمند عنوان کرد و گفت: مجموعه حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خط انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جدید است.

استاندار ایلام دوران دفاع مقدس را دوران عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران خواند و گفت: علت پیروزی رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی وحدت و همدلی و اتکال و ایمان به خداوند بود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری کنگره بزرگ ۳ هزار شهید استان هستیم، اظهار داشت: نقش بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در این راستا حائز اهمیت و مهم است.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که برنامه های حفظ آثار در اولویت کاری دستگاه های اجرایی استان قرار دارد، اضافه کرد: با همه سختی ها و تگناه ها کار عمران و آبادانی در همه حوزه ها ازجمله حوزه فرهنگی ادامه دارد‌.

وی ادامه داد: در این راستا بودجه مسائل فرهنگی را چون  برج هنر، یادمان های دفاع مقدس و ... را باز گذاشته ایم.

وی افزود: لازم است که خاطرات شهدا، رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدای زنده این دوران ضبط و ثبت شود و به نسل های بعدی انتقال یابد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است