استانداری ایلام

با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اتفاق افتاد:

افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی ایلام

افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی ایلام

با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اتفاق افتاد:
افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی ایلام

مراکز نوآوری و شکوفایی(منش) استان های ایلام، کردستان و هرمزگان به صورت ویدیو کنفرانس با حضور معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده و وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، ظهر امروز شنبه ۲۸دیماه با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده
مرکز نوآوری و شکوفایی استان ایلام افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش مرکز نوآوری و شکوفایی استان محل استقرار گروه های خلاق یا نوآور است و فرد یا تیم ها به خلق ایده های جدید با قابلیت های تجاری سازی می پردازند و افراد ایده پرداز و فارغ التحصیلان در گروه های سنی ۱۸ تا ۳۵ سال و دانش آموزان دوره متوسطه دوم که دارای ایده های خلاقانه هستند در مرکز منش می توانند طرح های خود را عملیاتی کنند.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در حاشیه افتتاح این مرکز در استان ایلام گفت: کشور ایران دارای جوانانی روشنفکر، خلاق، ایده پرداز و نوآور است که بایست از این ظرفیت مهم استفاده کرد.

معصومه ابتکار افزود: باید شرایط اشتغال جوانان در زمینه های مختلف فراهم و تفاهم نامه هایی با جهاد دانشگاهی و وزارت ورزش و جوانان منعقد شود که در قالب این تفاهم نامه ها مشاغل نوین وارد بازار کار شوند.

وی یادآور شد: امروزه فعالیت ها و تولیدات شرکت های دانش بنیان و فناور و مراکز رشد و شکوفایی و گرایش جوانان نخبه به این شرکت ها و مراکز و تولید ایده های نو و درآمدزا می تواند تحریم های ظالمانه و جنگ سخت اقتصادی را بی اثر یا کم اثر کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به اجرای طرح کمند ویژه زنان اشاره کرد و گفت: در این طرح زمینه های فعالیت و افزایش مهارت افزایی بانوان و دختران جوان و ورود آنها به بازارهای کسب و کار فراهم می شود.

گفتنی است امروز مرکز نوآوری و شکوفایی استان با حضور ۲۵ تیم در ۲ حوزه فناروی اطلاعات و کشاورزی با مشارکت ۱۵ تیم و در زمینه تولیدات فرهنگی، خلاق و صنایع دستی به بهره برداری رسید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است