استانداری ایلام

اعتماد آنلاین:

براساس آمارهای مرکز آمار، نرخ بیکاری پاییز امسال 10.6 درصد بود و بررسی جداول نشان می‌دهد که در این دوره 13 استان نرخ بیکاری تک رقمی داشتند.

براساس آمارهای مرکز آمار، نرخ بیکاری پاییز امسال 10.6 درصد بود و بررسی جداول نشان می‌دهد که در این دوره 13 استان نرخ بیکاری تک رقمی داشتند.

◽️براساس آمارهای مرکز آمار، نرخ بیکاری پاییز امسال 10.6 درصد بود و بررسی جداول نشان می‌دهد که در این دوره 13 استان نرخ بیکاری تک رقمی داشتند.

🔸اعتمادآنلاین| روند نزولی نرخ بیکاری در کشور ادامه دارد و طبق گزارش مرکز آمار از میان 27 میلیون و 339 هزار نفر جمعیت فعال کشور، دو میلیون و 893 هزار نفر بیکارند.

◻️پاییز امسال از 31 استان کشور، نرخ بیکاری در 14 استان افزایش یافته و در 13 استان نرخ بیکاری تک رقمی ثبت شد.
 
◻️ایلام، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، فارس، قزوین،  قم، گلستان، مازندران، مرکزی و همدان هم استان‌هایی هستند که نرخ بیکاری در آنها کم شده است.

◻️خراسان جنوبی، خراسان رضوی سمنان و ایلام هر کدام به ترتیب با 5.4، 6.3، 7.6 و 8.1 درصد کمترین نرخ بیکاری کشور را در پاییز امسال داشتند. بررسی جداول آماری نشان می‌دهد نرخ بیکاری پاییز 97 در خراسان جنوبی 8.2 درصد، خراسان رضوی 9 درصد، سمنان 6.6 و ایلام 10.6 درصد بوده است. 

◻️بر اساس این گزارش  آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، هرمزگان و یزد به عنوان استان‌هایی محسوب می شوند که نرخ بیکاری آنها رشد داشته‌است که در این میان نرخ بیکاری کرمانشاه و چهار محال و بختیاری هر کدام با 16.3 و 16.1 بیشترین نرخ بیکاری کشور را در پائیز امسال داشته اند./اعتماد آنلاین

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است