استانداری ایلام

استاندار ایلام:

رفع مشکلات مردم در این شرایط اولویت اصلی کار مسئولان است/مهم ترین نشستی که یک مسئول می تواند برگزار کند، دیدار با مردم است

رفع مشکلات مردم در این شرایط اولویت اصلی کار مسئولان است/مهم ترین نشستی که یک مسئول می تواند برگزار کند، دیدار با مردم است

 قاسم سلیمانی دشتکی صبح روز سه شنبه ۱۷ دیماه در ادامه دیدارهای مردمی با جمعی از شهروندان ایلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز سه شنبه ۱۷ دیماه در ادامه دیدارهای مردمی با جمعی از شهروندان ایلامی دیدار و گفتگو کرد. 

در این نشست صمیمی که مدیران دستگاه های ذی ربط نیز حضور داشتند، نماینده عالی دولت در استان بر رفع مشکلات مردم در شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: بایست اولویت اصلی کار مسئولان حضور در بین مردم و رفع مشکلات آنها باشد.

وی ادامه داد: مسئولان علاوه بر پی گیری خواسته ها و مطالبات مردمی در مرکز بایست هر هفته برای دیدار با مردم و بررسی مسائل و مشکلات آنان وقت بگذارد. 

استاندار ایلام مهم ترین جلسه و نشست مسئولان را دیدار با مردم عنوان کرد و گفت: بایست از هر بهانه ای برای ارتباط با مردم استفاده کرد چرا که این مردم ثابت کرده اند در هر شرایطی یار و همراه نظام و انقلاب و کشور بوده اند.

گفتنی است در این دیدار حدود ۳۰ نفر از شهروندان ایلامی از اقصی نقاط استان موفق شدند خواسته ها و مطالبات خود را با استاندار و دیگر مسئولان استان درمیان بگذارند و در پایان نماینده عالی دولت دستورات لازم جهت رفع مسائل و مشکلات اتخاذ نمود. 

بر اساس این گزارش بیشترین درخواست مراجعه کنندگان بحث اشتغال، رفع بدهی های بانکی، مشکلات معیشتی و رفع مشکلات طرح های تولیدی بود. 
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است