استانداری ایلام

در دیدار استاندار_ایلام با معاون اول رئیس جمهور عنوان شد:

تقدیر معاون اول رئیس جمهور از استاندار و مردم استان ایلام/ ارتقای چوار و آسمان آباد در دستور کار دولت است/دولت روند سرمایه گذاری در استان را تسریع می بخشد

تقدیر معاون اول رئیس جمهور از استاندار و مردم استان ایلام/ ارتقای چوار و آسمان آباد در دستور کار دولت است/دولت روند سرمایه گذاری در استان را تسریع می بخشد

قاسم سلیمانی دشتکی در راستای پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی   با دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، صبح امروز سه شنبه ۱۰ دیماه قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام با دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد. 

استاندار ایلام در این نشست صمیمی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات دولت در استان به ویژه در حوزه تقسیمات کشوری و شهرستان شدن هلیلان در ادامه خواستار ارتقای دیگر مناطق استان از جمله چوار و آسمان آباد شد و گفت: از مهم ترین خواسته و مطالبات مردمی ارتقای این دو منطقه با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود است.

وی ادامه داد: درخصوص شهرستان شدن چوار و بخش شدن آسمان پیگیری‌های فراوانی انجام شده است و امیدواریم که در روند این مهم تسریع ایجاد شود.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که انشاءالله بحث شهرستان شدن چوار در اوایل سال جاری در هیئت دولت مطرح شود و در مسیر بخش شدن آسمان آباد تسریع بیشتر صورت پذیرد.

سلیمانی دشتکی در ادامه پیگیر ایجاد بازارچه هلاله شمالی شد و گفت: امروز مرز مشترک یکی از مزیت ها و ظرفیت های مهم استان و کشور برای توسعه و دور زدن تحریم ها است و می طلبد دولت در احیاء این ظرفیت ها اهتمام جدی داشته باشد.

وی در ادامه خواستار ایجاد سرمایه گذاری شرکت ها و بنیادها با توجه ظرفیت‌های مهم استان شد و گفت: البته دولت تاکنون در امر سرمایه گذاری در  استان اقدامات بسیار خوبی انجام داده است اما برای توسعه و رفع محرومیت ها و کاهش معضل بیکاری کماکان نیازمند مشارکت و توجه بیشتر دولت و بخش خصوصی در این زمینه هستیم.

بر اساس این گزارش معاون اول رئیس جمهور ضمن تشکر  و قدردانی ایلامی ها در صحنه های مختلف از جمله مرزداری در دوران دفاع مقدس گفت: امروز نیز این استان در بحث اربعین و مرز در جایگاه مهم و با اهمیتی است و نقش مهمی و ارزنده ای در سطح ملی ایفا می کند.

وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات استاندار ایلام در پیگیری امور مختلف به ویژه در امر سرمایه گذاری گفت: از برنامه مهم دولت برای توسعه مناطق مختلف کشور بویژه مناطق محروم استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری و شکوفایی توانمندی های منطقه است و دولت در این زمینه روند سرمایه گذاری در استان را تسریع می بخشد.

دکتر جهانگیری در ادامه بر توسعه ظرفیت های مرز در استان تاکید کرد و گفت: توسعه زیرساخت های تجاری مرز در دستور کار دولت است.

در پایان معاون اول رئیس جمهور در خصوص تسریع در روند ارتقای مناطق مذکور در استان دستورات لازم اتخاذ نمود.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است