استانداری ایلام

تقدیر فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از استاندارایلام

فرمانده نیروی انتظامی کشور در پیامی از استاندار ایلام تقدیر کرد

فرمانده نیروی انتظامی کشور در پیامی از استاندار ایلام تقدیر کرد

تقدیر فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از استاندارایلام

فرمانده نیروی انتظامی کشور در پیامی از استاندار ایلام تقدیر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی از زحمات قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام و مجموعه دست اندر کاران در برگزاری مراسم باشکوه اربعین ۹۸ تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

بسم ‌الله الرحمن الرحیم
"ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه"

جناب آقای قاسم سلیمانی دشتکی
استاندار محترم ایلام
سلام علیکم

پدیده الهی، معنوی و باشکوه اربعین حسینی(ع) نشان دهنده اوج گرفتن تفکر روح مجاهدت و مبارزه در راه خداوند و آمادگی عمومی و همگانی برای شهادت و تحفه گرانبهایی است که پروردگار متعال بر ما منت گذاشت و این حرکت عظیم را با نماد بسیار زیبا و باشکوه از حضور پیروان اهل بیت علیهم السلام و دوستداران ایشان بر ما خلق فرمود.

بی تردید برگزاری و اجرای باشکوه مراسم عظیم راهپیمایی اربعین سال ۹۸ ضمن آنکه از توفیقات الهی است که خداوند متعال از دریچه رحمانیت به ما مرحمت فرموده، حاصل برنامه‌ریزی، مدیریت هوشمند، نظارت صحیح، هماهنگی و همدلی سربازان ولایت و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌ها و نهادهای مختلف لشکری و کشوری می باشد.

ضمن شکرگزاری به درگاه ایزدمنان، از مجموعه تلاش‌ها و همکاری‌های جنابعالی و کارکنان ایثارگر تحت امرتان با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که موجبات این موفقیت کم نظیر را فراهم نمودند تقدیر و تشکر می نمایم، امید است در پرتو عنایت خداوند باری تعالی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) همواره شاهد امنیت پایدار در خدمت به زائران و مشتاقان زیارت بارگاه ملکوتی حضرت سیدالشهداء (ع) باشیم. آن شاءالله

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است