استانداری ایلام

استاندارایلام در اجتماع بزرگ بسیجیان:

بسیجیان حافظان دین و نظام و کشوراند/حسن بسیج در کنار مردم بودن است/ در مسیر بسیج بودن یعنی رویش‌ها زیاد و ریزش ها کم باشد/امروز بیش از ۵۰ میلیون بسیجی در کشور داریم/مردم ایلام نماد واقعی بسیج در صحنه

بسیجیان حافظان دین و نظام و کشوراند/حسن بسیج در کنار مردم بودن است/ در مسیر بسیج بودن یعنی رویش‌ها زیاد و ریزش ها کم باشد/امروز بیش از ۵۰ میلیون بسیجی در کشور داریم/مردم ایلام نماد واقعی بسیج در صحنه

استاندارایلام در اجتماع بزرگ بسیجیان:
 بسیجیان حافظان دین و نظام و کشوراند/حسن بسیج در کنار مردم بودن است/ در مسیر بسیج بودن یعنی رویش‌ها زیاد و ریزش ها کم باشد/امروز بیش از ۵۰ میلیون بسیجی در کشور داریم/مردم ایلام نماد واقعی بسیج در صحنه است

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز سه شنبه در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره) در اجتماع بزرگ بسیجیان استان، بسیجیان را حافظان دین و نظام و کشور خواند و گفت: فرهنگ بسیج نه تنها در ایران بلکه در جهان تبلور حریت و آزادگی است.

وی در ادامه اشاره‌ای به آغاز نهضت انقلاب اسلامی کرد و گفت: در سال های ۴۱ و ۴۲ نخستین حرکت های نهضت آزادی خواهی توسط حضرت امام خمینی(ره) شروع شد و از آن زمان تا سال ۵۷ کارهای زیادی صورت پذیرفت تا زمینه سرنگونی طاغوت زمانه ایجاد شد.

وی افزود: هنر بزرگ دیگر امام بزرگوار این بود که در پس از پیروزی انقلاب اسلامی امت را راهنمایی و آموزش داد و تبدیل به امت بسیجی کرد.

سلیمانی دشتکی بسیج را نیروی پیش برنده و همیشه آماده و در صحنه برای دفاع از ملت و نظام و کشور عنوان کرد و گفت: حسن بسیج در کنار مردم بودن است.

وی اشاره‌ای به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جذب حداکثری و دفع حداقلی داشت و گفت: در این مسیر بسیجی حزب الهی طرفدار رهبری در خط انقلاب است و با دوری از افراط و تفریط در جذب حداکثری است تا رویش ها زیاد و ریزش ها کم باشد.

استاندار ایلام با اشاره به این مطلب که امروز اکثریت مطلق مردم بسیجی و تابع نظام و ولایت و کشور هستند، اضافه کرد: در اینجا اگر خیزش و رویش را تعریف کنیم، باید مصداق خودمان نباشد مصداق سیل عظیم جمعیت در خط انقلاب باشد.

نماینده عالی دولت در ادامه به قضایای بعد از سهمیه بندی بنزین اشاره کرد و گفت: در این برهه از زمان مردم استان بسیجی وار ورود کردند و ایلام از یک آزمون دیگر سربلند بیرون آمد.

وی در ادامه مردم ایلام را نماد واقعی بسیج در دفاع از انقلاب و نظام و کشور عنوان کرد و گفت: در شرایط امروز کشور همه بایست در مسیر وحدت و برادری گام برداریم.

استاندار ایلام در پایان با اشاره به شرایط امروز کشور بر تقویت همه ارکان نظام تاکید کرد و گفت: به حول و قوه الهی با همدلی و وحدت از این گردنه نیز عبور می کنیم

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است