استانداری ایلام

استاندار ایلام

در سه راهی کارزان تقاطع غیر همسطح ایجاد می شود

در سه راهی کارزان تقاطع غیر همسطح ایجاد می شود

‍ در پاسخ به مطالبات مردمی اتفاق افتاد:
 بازدید استانداایلام از سه راهی کارزان

استاندار ایلام
در سه راهی کارزان تقاطع غیر همسطح ایجاد می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، در پی حوادث مختلف جاده ای و درخواست های مردمی در رفع نقاط حادثه خیز سه راهی کارزان از توابع شهرستان سیروان، قاسم سلیمانی دشتکی به این خواسته ها پاسخ مثبت داد و به اتفاق مدیرکل راه و شهرسازی استان، امام جمعه و فرماندار سیروان و جمعی از مسئولان استان از این سه راهی بازدید بعمل آورد و برای رفع مشکل از ایجاد تقاطع غیر همسطح در این مسیر خبر داد و گفت: این سه راهی یک مسیر حیاتی برای دوشهرستان سیروان و چرداول است که در جهت رفع نقاط حادثه خیز آن در نظر داریم با ایجاد یک تقاطع غیر همسطح موانع و نقاط حادثه خیز را از سر راه این مردمان بزرگ برداریم.

استاندار ایلام ادامه داد: برای ایجاد این تقاطع بین ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان اعتبار لازم است ولی چون در وسط سال هستیم تامین منابع سخت است اما در سفر مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور به استان قول مساعد برای کمک به این مسیر گرفته ایم.

وی افزود: الان هم در ارتباط تلفنی با مهندس فتاح مقرر شد طرح را ارائه دهیم و در راستای تامین منابع مالی هرچه بنیاد متعهد شد مابقی را هم استان متقبل شود تا انشاء الله با ایجاد این تقاطع غیر همسطح خواسته بحق مردم در رفع نقاط حادثه خیز برآورده شود.

گفتنی است قبل از این اقداماتی برای رفع  نقاط حادثه خیز این مسیر انجام شده بود از جمله بالا بردن مسیر دور برگردان و .‌.. اما کافی نبود و برای رفع خطر تصادفات نیازمند یک فکر اساسی بود که امروز با دستور استاندار ایلام در راستای ایجاد تقاطع غیر همسطح این مهم تحقق می یابد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است