استانداری ایلام

استاندار ایلام

در هر شرایطی اولویت با ارباب رجوع است/کسی که توان کار ندارد، برود!

در هر شرایطی اولویت با ارباب رجوع است/کسی که توان کار ندارد، برود!

استاندار ایلام
در هر شرایطی اولویت با ارباب رجوع است/کسی که توان کار ندارد، برود!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، صبح امروز یکشنبه ۱۳ مهر ماه، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان فلسفه وجودی مسئولان را خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: مدیران موظف به تکریم ارباب رجوع هستند.

وی با اشاره به این مهم که هیچ مدیری حق ندارد با بلند کردن صدای خود به روی ارباب رجوع باعث دلخوری وی شود، ادامه داد: در زمان مراجعه ارباب رجوع، مدیران بایست با تواضع، متانت و اخلاق خوش رفتار کنند.

استاندار ایلام در ادامه یادآور شد که نبایست به خاطر دیدار با کارکنان و امور داخلی، ارباب رجوع را معطل کرد، تاکید کرد: ادارات نشست ها و مراودات داخلی را بایست خارج از ساعت اداری انجام دهند و در وقت مراجعه ارباب رجوع بایست با سعه صدر پای درد دل وی بنشینند و اگر برای خواسته و رفع مشکل کاری از دست ما برنمی آید حداقل با اخلاق نیکو با او برخورد نمایند.

وی اضافه کرد: ارباب رجوع حتی اگر منتقد و مخالف ما هم باشد، وقتی درخواست ملاقات دارد بایست سریع به او جواب داد و به سخنانش توجه کرد.

سلیمانی دشتکی ضمن هشدار به مدیران دستگاه های اجرایی که اگر کسی توان کار ندارد، خود استعفا دهد و برود، اضافه کرد: برخی که می گویند استاندار مانع استعفای ما شده است، همینجا اعلام می کنم بنده نه به کسی توصیه کرده ام استعفا دهد و نه اگر کسی هم استعفا داده بنده مخالفت کرده ام!

وی ادامه داد: اگر کسی توان کار ندارد و خواستار استعفا باشد اتفاقا به او کمک هم می کنیم که زود برود تا کسی که توان و انگیزه کار دارد، بیاید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است