استانداری ایلام

استاندار ایلام

برای صرفه جویی در هزینه ها موکب ها رو بصورت مجتمعی دایر کرده ایم

برای صرفه جویی در هزینه ها موکب ها رو بصورت مجتمعی دایر کرده ایم

استاندار ایلام
برای صرفه جویی در هزینه ها موکب ها رو بصورت مجتمعی دایر کرده ایم/ ایجاد برخی موکب ها در شهرها با حفظ مسائل امنیتی و ترافیکی بلامانع است/در اربعین امسال پایش مسیرهای اربعین در استان و خارج از استان صورت می گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی از برنامه های ویژه اربعین امسال درخصوص موکب ها گفت و تصریح نمود: در ارتباط با موکب در شهرها، درخواست امام جمعه محترم ایلام مبنی بر ایجاد برخی موکب ها در شهرها با حفظ مسائل امنیتی و ترافیکی انجام شود.

وی از ساماندهی موکب ها در جهت رفاه و آسایش زوار و صرفه جویی در هزینه ها خبر داد و گفت: یکی از مشکلاتی که در سالهای گذشته داشتیم هدر رفت غذا بود اما امسال برای رفع این مورد که منجر به اسراف می شد آمده ایم موکب ها را بصورت مجتمع ای برگزار کرده ایم.

وی افزود: وقتی موکب ها بصورت مجتمع دایر شوند هم در مصرف غدا صرفه جویی می شود و هم در خدمت رسانی به زوار ساماندهی بهتری ایجاد می شود.

رئیس ستاد اربعین استان در ادامه از برپایی موکب ها در طول مسیرهای اربعین گفت و اضافه کرد: امسال با استفاده از سیستم مانیتورینگ کیلومتر ها آن طرف تر در استان های دیگر مسیرهای اربعین منتهی به ایلام پایش می شوند تا به تناسب بار ترافیکی برنامه ریزی های لازم را داشته باشیم.  

وی افزود: برنامه ریزی شده است که در طول مسیر موکب ها ایجاد شود تا هر جا زائر خواست توقف کند بتوان به آنها خدمت رسانی نمود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است