استانداری ایلام

استاندار ایلام:

ایرنا بازوی توانای دولت در حوزه اطلاع رسانی است

ایرنا بازوی توانای دولت در حوزه اطلاع رسانی است

استاندار ایلام:
ایرنا بازوی توانای دولت در حوزه اطلاع رسانی است

استاندار ایلام گفت: خبرگزاری ایرنا یک خبرگزاری رسمی است که وظیفه خطیر انعکاس عملکرد دولت و نظام را دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار مدیر و کارکنان خبرگزاری ایرنا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این خبرگزاری بر اطلاع رسانی شفاف و دقیق این رسانه تاکید کرد و گفت: خبرگزاری ایرنا یک خبرگزاری رسمی است که وظیفه خطیر انعکاس عملکرد دولت و نظام را دارد.

وی با با تاکید بر همکاری مسئولان دستگاه های اجرایی و روابط عمومی ها با خبرگزاری ایرنا، گفت: ایرنا بازوی توانای دولت و نظام در حوزه اطلاع رسانی است و بایست تقویت شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه به کنگره بزرگ اربعین اشاره کرد و گفت: نقش رسانه ها در روایت گری این حرکت عظیم، حماسه اربعین را در اذهان عمومی ثبت می کند و در این میان خبرگزاری ایرنا رسالتی خطیر دارد.

وی در ادامه بر فراهم کردن کار رسانه ای در اربعین تاکید کرد و گفت: متولیان امر برای انعکاس درست مراسم بزرگ اربعین بایست تمهیدات لازم برای حضور خبرنگاران فراهم نمایند.
 
استاندار ایلام در پایان ضمن تبریک به امیدی مدیر جدید ایرنا از خدمات حیدری فر مدیر اسبق این خبرگزاری تقدیر و تشکر کرد و برای وی آرزوی موفقیت نمود.

در این دیدار امیدی مدیر ایرنا، این خبرگزاری را جزو خانواده دولت عنوان کرد و جهت همکاری لازم در امر اطلاع رسانی اعلام آمادگی کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است