استانداری ایلام

استاندارایلام در دیدار جمعی از اصحاب رسانه:

برای خدمتگذاری به مردم در ایلام می مانم

برای خدمتگذاری به مردم در ایلام می مانم

استاندارایلام در دیدار جمعی از اصحاب رسانه:
 برای خدمتگذاری به مردم در ایلام می مانم

استاندار ایلام از استقبال کم نظیر زوار از مرز مهران در ماه صفر خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز شنبه ۱۳ مهرماه در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه از استقبال کم نظیر زوار از مرز مهران در ماه صفر خبر داد و گفت: پیش بینی ما در ستاد مرکزی اربعین بدین گونه بود که از ۱۷ مهرماه موکب ها فعالیت های خود را شروع کنند اما رسما از روز روز پنجشنبه ۱۱ مهر ماه با تردد بیش از ۴۶ هزار نفر از مرز مهران آغاز شد.

وی ادامه داد: این میزان در روز جمعه ۱۲ مهر ماه به ۴۸ هزار نفر و امروز بصورت روزانه تا ۶۷ هزار نفر تردد رسیده که به زودی تا ۱۰۰ هزار نفر نیر خواهد رسید.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که کارهای بزرگی در اربعین امسال جهت تسهیل در تردد زوار انجام شده است، تصریح نمود: در پایانه مرزی مهران بیش از ۱۰ هزار متر مربع سایه بان احداث شده، از پل ارغوان تا شهر مهران مسیرها به صورت استاندارد خط کشی صورت گرفته، ۲۴ کیلومتر جداسازی با استفاده از نیوجرسی بیش از ۱۷ کیلومتر آسفالت جاده مهران انجام شده و جداسازی راه پایانه برکت از جاده مهران به مرز صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: در پایانه زرباطیه عراق نیز در سمت طرف عراقی برای تسهیل در تردد زوار کارهای خوبی شده است.

رئیس ستاد اربعین استان از کمک به شهرداری ها به جهت خدمت رسانی به زوار خبر داد و گفت: در تمام مسیرهای منتهی به مرز مهران به شهرداری ها کمک های خوبی صورت گرفته است تا تمهیدات لازم برای تردد زوار از محورهای استان داشته باشند.

وی در پایان در پاسخ به سئوال یک خبرنگار گفت: برای خدمتگذاری به مردم در ایلام می مانم اگر چه پیشنهاداتی ( برای خدمت در دو استان دیگر ) به بنده شد، اما نپذیرفتم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است