استانداری ایلام

استاندار ایلام

اعتبارات عمرانی اختصاص یافته در مناطق مرزی ۱۰۰ درصد تخصیص داده می شود

اعتبارات عمرانی اختصاص یافته در مناطق مرزی ۱۰۰ درصد تخصیص داده می شود

استاندار_ایلام در نشست هم اندیشی با فعالان گردشگری استان:
اعتبارات عمرانی اختصاص یافته در مناطق مرزی ۱۰۰ درصد تخصیص داده می شود/ معارضین محلی یکی از معضلات و یکی از مهمترین موانع بر سر راه  سرمایه گذاری در استان هستند/گردشگری می تواند یکی از پیشران های مهم و قوی در توسعه استان باشد/کالایی را تولید کنیم که بازار مصرف داشته باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی صبح روزسه شنبه ۹ مهر ماه در دیدار فعالان عرصه گردشگری استان از مشوق های سرمایه گذاری در مناطق مرزی گفت و تصریح نمود: کل سرمایه گذاری  پروژه هایی که در مناطق مرزی انجام می شوند بیمه امنیتی می شوند.

وی در ادامه از تخصیص ۱۰۰ در صدی کل اعتبارات عمرانی اختصاص یافته به مناطق مرزی خبر داد و گفت: علاوه بر این، هر اعتباراتی که در مناطق مرزی صرف انجام پروژه ها می شود ۵۰ درصد یارانه به آن تعلق می گیرد.

سلیمانی دشتکی در ادامه به موانع مهم بر سر راه گردشگری استان اشاره کرد و گفت: معارضین محلی یکی از معضلات و یکی از مهمترین موانع بر سر راه  سرمایه گذاری در استان است.

وی در ادامه با تاکید بر این مطلب که مردم بایست از سرمایه گذاری در استان استقبال کنند، افزود: یکی از ظرفیت های مهم استان که می تواند در نقش یک پیشران قوی در امر توسعه عمل کند توجه به مقوله گردشگری است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به این مهم که هر سال میراث فرهنگی یارانه تسهیلات دارد، تاکید کرد: بایست در اجرای طرح های گردشگری استان این تسهیلات اعمال گردد.

وی در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت های گردشگری استان شد و گفت: تسهیلات توسعه روستایی شامل گردشگری هم می شود و بایست از این ظرفیت مهم نیز استفاده شود.

استاندار ایلام توریست درمانی را یکی از مهم ترین ظرفیت های استان عنوان کرد و گفت: در کنار گردشگری مذهبی و طبیعت گردی، توریست درمانی نیز یکی از مقوله های مهم در بحث گردشگری است که بایست نسبت به این مهم نیز اهتمام جدی داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به تولیدات صنایع دستی تاکید کرد: در کنار این تولیدات بایست در امر بازاریابی نیز تلاش کنیم و البته قبل از آن بایست کالاهایی را تولید کنیم که بازار مصرف داشته باشد.

وی افزود: در امر سرمایه گذاری بخش بازاریابی استان می لنگد که بایست به خود تحرک بیشتر بدهد.

وی در پایان از فعالان و متولیان امر گردشگری استان خواست که مسائل این حوزه را بصورت مصداقی ارائه دهند تا در جهت رفع مشکلات در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شوند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است