استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست روابط عمومی های استان:

امروز نیازمند روابط‌عمومی‌های پاسخگو و امیدآفرین هستیم

امروز نیازمند روابط‌عمومی‌های پاسخگو و امیدآفرین هستیم

⭕️ امروز نیازمند روابط‌عمومی‌های پاسخگو و امیدآفرین هستیم

استاندار ایلام در نشست روابط عمومی های استان:
📎روابط‌عمومی‌ها باید در طراز بالا و در حد نفر دوم سازمان ها باشند/روابط عمومی جایگاه افراد با انگیزه، خبره و حرفه ای است/روابط عمومی‌ها مشاورین امین مدیران هستند/مدیرانی که ادعای مردم‌داری دارند، نمی توانند یک روابط عمومی ضعیف داشته باشند/نقش آفرینی مدیران توانمند در سایه روابط عمومی‌های کاربلد است/نقش روابط عمومی‌ها در جهاد تبیین و اطلاع رسانی طرح هدفمندی یارانه ها مهم و حائز اهمیت است/روابط عمومی ها در راستای سیاست های دولت گفتمان سازی کنند/روابط عمومی ها فقط دنبال تعریف و تمجید از مدیر خود نباشند؛ واقعیت‌ها را منعکس کنند ...

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و هفته روابط عمومی لازمه‌ی اجرای برنامه ها، داشتن سازمان‌های توانمند و کارا داشتن روابط عمومی قوی دانست و گفت:  یکی از ارکان های مهم هر ارگان و سازمانی روابط عمومی توانمند و متخصص است.

وی اضافه کرد: روابط عمومی‌ها باید در طراز بالا و در حد نفر دوم سازمان ها باشند و اگر کسی بی انگیزه است، نباید در روابط عمومی باشد بلکه روابط عمومی جایگاه افراد با انگیزه، خبره و حرفه‌ای است.

استاندار ایلام مدیران روابط عمومی را مشاورین امین مدیران دانست و تصریح کرد: مدیران مادامی که ادعای مردم داری می کنند نمی‌توانند یک روابط‌عمومی ضعیف داشته باشند.

استاندار ایلام با بیان اینکه یک پای سازمان موفق، قوی و توانمد "روابط عمومی" است، ادامه داد: اگر سازمانی موفق است در سایه روابط عمومی اوست و اگر یک سازمان ضعیف عمل می کند، باید علت ضعف آن را در روابط عمومی جستجو کرد.

وی روابط عمومی‌ها را آئینه تمام نمای سازمان ها دانست و گفت: روابط عمومی ها باید واقعیت ها را منعکس کنند و فقط به دنبال تعریف و تمجید از مدیران نباشند زیرا مردم انتظار دارند مشکلات آنها نیز دیده شود و به آنها خدمات ارائه گردد.

دکتر بهرام‌نیا با بیان اینکه در جامعه امروز نیازمند روابط عمومی پاسخگو و امیدآفرین هستیم، اظهار کرد: امروز نقش روابط عمومی ها به عنوان بازوان اجرایی دولت در امر اطلاع رسانی، در جهاد تبیین و اصلاح ساختار یارانه ها بسیار دارای اهمیت است.

وی عصر امروز را عصر اطلاعات و ارتباطات عنوان و تاکید کرد: آیا جفا نیست فعالیت هایی که در این چهار دهه در نظام جمهوری اسلامی انجام شده، را اطلاع رسانی نکنیم؟ چه کسی تخصصی تر از روابط عمومی می تواند این عملکردها را اطلاع رسانی کند؟

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان خواستار تولید محتوا و گفتمان سازی در راستای سیاست های دولت شد و گفت: روابط عمومی ها حلقه وصل مردم و مسئولین هستند که قلم، افکار و حرکت آنها در کنار رسانه‌ها برای اطلاع رسانی عملکرد به مردم و رساندن مشکلات مردم به سازمان ها نقش آفرینی می کنند.

وی در پایان با بیان اینکه اعتبار گذاشتن در حوزه روابط عمومی هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است، خاطرنشان کرد: میزان پاسخگویی مدیران را باید در نحوه عملکرد روابط عمومی ها جستجو کرد و بر این اساس از مدیران خواسته ایم که از ظرفیت سازمان خود ر خصوص اصلاح ساختار یارانه ها در کشور از ظرفیت روابط عمومی ها استفاده کنند.

در ادامه این نشست ایمان رحیم پناه، مدیرکل حوزه استاندار ایلام نیز در ابتدای این دیدار گفت: یکی از ملاک های ارزیابی سالانه روابط عمومی ها، انتشار عملکردها در فضای رسانه ای استان خواهد بود.

♦️ گفتنی است در ابتدای این دیدار صحرایی مدیر روابط عمومی استانداری گزارشی از روند کاری روابط عمومی های استان و برنامه های پیش رو ارائه کرد و در ادامه مدیران روابط عمومی منابع طبیعی، اداره برق، مدیریت درمان، آب و فاضلاب و دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به ایراد نکته نظرهایی پرداختند.

🗓️ | شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است